Завод Opel у Рюссельсхаймі скорочує виробництво моделі Astra через слабкий попит. Виробництво хетчбека DS 4 також тимчасово поставлено на паузу.
Криза в корпорації Stellantis набирає обертів: багато моделей її дочірніх брендів не виправдали надій менеджменту та програють конкурентам. Однією з таких моделей є Opel Astra шостого покоління (вона ж Astra L), побудована на французькій модульній платформі EMP2.
За перші десять місяців поточного року продажі Opel Astra в Європі, за даними JATO Dynamics, склали 70 761 шт. (+47% порівняно з аналогічним періодом минулого року, і це той випадок, коли зростання виявилося недостатнім - завод у Рюссельсхаймі розраховував на кращу статистику, зробив занадто багато машин і забив ними склади, тож тепер настав час зупинитися.
Цього тижня завод у Рюссельсхаймі не працює, наступного він перейде на скорочений режим роботи й так працюватиме як мінімум до кінця січня. Ще заплановано двотижневу паузу в період католицького Різдва та Нового року.
Одним з недоліків Astra L є слабка моторна гама: торік з неї зник дизель, початкові версії оснащуються бензиновою 1,2-літровою «турботрійкою», а плагін-гібриди на базі 1,6-літрового бензинового турбомотора коштують надто дорого. Електричні «Астри» взагалі мало кого цікавлять - дорого.
Нагадаємо, що корпорація Stellantis щойно втратила гендиректора - Карлос Таварес пішов у відставку за понад рік до закінчення свого контракту. Наступник поки не призначений, а проблем в автогіганта, що володіє чотирнадцятьма брендами, стає все більше.