За кілька тижнів після презентації Tesla Semi з'явився цікавий набір технічних зображень з онлайн-каталогу запчастин компанії, які проливають світло на різні системи тягача. Зокрема, одне з зображень дає уявлення про пструктуру акумуляторної системи, яка розрахована приблизно на 1000 В.
Як виявилось, акумуляторний блок Semi складається з дев’яти великих модулів, три з яких (середній ряд) здаються більшими. Встановлені вони під кабіною вантажівки. Відомо, що версія із запасом ходу 805 км, за оцінками, укомплектована батареями приблизно ємністю 850-900 кВт.год. У розробці також модифікація із запасом ходу 483 км, яка, ймовірно, отримає менший блок.
Силова установка у тягача - тримоторна. При чому агрегати встановлені на другій та третій вісях. У документації друга вісь називається «крутний момент» й має два електродвигуни. Активується вона при прискоренні чи значних навантаженнях. Третя вісь - «ефективна» - оснащена одним двигуном, оптимізованим для руху з постійною швидкістю по шосе. Як раніше повідомили в Tesla, електродвигуни Semi мають ротори з вуглецевими втулками, як у Tesla Model S та Model X Plaid, представленіої 2021 року.
Ще один цікавий момент - наявність на борту Tesla Semi системи охолодження акумуляторного блоку. Вона дозволить заряджати вантажівку від швидкісних терміналів потужністю понад 1 МВт.
Також у галереї є зображення систем кермового управління й гальмування та дані про повну масу вантажівки, розмірність шин та номінальний тиск. Як відомо, повна маса Tesla Semi (з причепом) складає 37 195 кг.