Озвучено перші подробиці про гіперкар Aston Martin RB17

Озвучено перші подробиці про гіперкар Aston Martin RB17

02 лютого 2024
0

Анонсований у 2022 році гіперкар Aston Martin RB17 почав набувати реальних обрисів. Його розробкою займається Red Bull Advanced Technologies, інженерний підрозділ Red Bull Racing Group. Ідеолог проекту - інженер та дизайнер Формули-1 Андріан Ньюі, який й поділився подробицями про довгоочікуваний гіперкар.

Суперник Mercedes-AMG One та Aston Martin Valkyrie оснащений безнаддувним двигуном V10, що розкручується до 15 000 об/хв. Хоча спочатку йому пророкували двигун V8 з подвійним турбонаддувом. Віддача агрегату складе 1000 к.с. Ще 200 к.с. згенерує електродвигун, що входить до складу гібридної силової установки. За словами Ньюі, команда інженерів прагне довести споряджену масу до 900 кг. Для порівняння найлегша Mazda MX-5 Miata четвертого покоління (ND), розроблена для японського ринку, важила 990 кг.

Aston Martin RB17 позиціонується як один з найаеродинамічніших автомобілів, з коли-небудь створених. За даними розробників, він здатний досягти часу кола, який можна порівняти з болідами Формули-1. На швидкості 241 км/год він генерує пікову притискну силу 1700 кг. На швидкості 193 км/год вона буде еквівалентна вазі гіперкара.

Aston Martin RB17 запропонує двомісний салон, більш просторий, ніж Valkyrie, особливо з погляду місця для ніг вищих людей. Також йому обіцяно активну підвіску і спеціально виготовлені для цієї моделі шини Michelin. Наклад обмежать 50 одиницями. Перший вже застовпив Андріан Ньюі.

Повнорозмірну модель гіперкара обіцяють показати влітку цього року. Трекові випробування розпочнуться не раніше 2025 року. Виробництво планують запустити у 2026 році. Ті 49 щасливчиків, яким вдасться придбати трек-кар, пройдуть навчання із використанням симулятора Red Bull F1. Чи отримає Aston Martin RB17 допуск до доріг загального користування, не уточнюється. Попередньо, цінник складе близько 6,3 млн. доларів без податків.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація