На нещодавній виставці Busworld Europe 2023 у Брюсселі компанія Brist показала свою передову розробку. Це передній незалежний міст для електричних автобусів наступного покоління.
На відміну від моделі, що вже випускається, для дизельних машин, він розрахований на підвищене навантаження - 9,0 т замість 8,2 т. Це дозволить змістити вперед центр ваги 20-тонного електробуса. У машин такого типу передок більш перевантажений через розташування у передній частині даху акумуляторів.
У новому мосту використано той самий, запатентований Т-подібний шарнір. Конструкція дуже компактна по висоті через низько розташовані демпфуючі елементи. Кут повороту коліс при цьому сягає 56 град. Така підвіска зменшує потребу у стабілізаторі поперечної стійкості. Конструкція також на 6% легша за розробки конкурентів, що економить близько 30 кг. Крім того, найновіший міст Brist має найбільше значення відстані між верхніми важелями серед моделей на ринку - 1064 мм.
Серійне виробництво планується розгорнути у 2025 році. Зазначимо, що на виставці Busworld Europe 2023 компанія Brist також показала свій перший ведучий міст для електричних автобусів - Сorner Drive e-Axle, розрахований на навантаження 12 т.