Незважаючи на те, що повноцінне серійне виробництво Lotus Eletre розпочнеться не раніше 2023 року, перший електромобіль зійшов із конвеєра підприємства у китайському Ухані.
Нагадаємо, що китайський Geely купив 51 відсоток акцій Lotus у 2017 році і з тих пір влив кругленьку суму в компанію, допомагаючи із запуском купе Emira та розробкою гіперкара Evija. Виробництво цих моделей залишиться у Великій Британії, але всі майбутні електромобілі Lotus будуть освоєні на майданчику в Китаї.
Віддача двомоторної силової установки становитиме близько 600 кінських сил. Розгін до 100 км/год - менше трьох секунд. Максимальна швидкість - 260 км/год. Батарея має ємність 100 кВт.год, що дозволяє проїжджати близько 600 кілометрів на одній зарядці за методикою WLTP. Причому заряджатися електрокар може зарядним пристроєм потужністю до 350 кВт. За 20 хвилин цілком реально поповнити запас ходу на 400 кілометрів.
Після ринкового дебюту Eletre в 2023 році, Lotus планує розширити свій модельний ряд завдяки ще двом електрокросоверам, а після них представити і електричний суперкар, який сьогодні розробляється спільно з французьким Alpine.
Спортивний автомобіль, відомий під внутрішньозаводським позначенням Type 135, буде приблизно такого ж розміру, як і актуальна Emira, і має бути представлений у 2026 році. Більше того, згідно з новою стратегією, британці збираються щорічно реалізовувати по 100 тисяч електромобілів на всіх важливих ринках уже до 2027 року.