Обіцяне до кінця 2024 року виробництво повністю електричного пікапа Ram 1500 REV відкладено на першу половину наступного року. Це рішення підтверджено генеральним директором Stellantis Карлосом Таваресом.
Карлос Таварес зауважив, що компанія займається великим обсягом роботи й хоче бути обачною в процесі перевірки нової моделі. Він підкреслив, що випуск електричного пікапа відкладено через проведення ряду підготовчих робіт.
Ram 1500 REV, згідно з обіцянками Тавареса, має «перевершити всіх конкурентів» у ключових аспектах, таких як запас ходу, корисне завантаження, буксирування та час зарядки, що робить його одним із найбільш очікуваних електричних пікапів. Про це розповідає Electrek.co.
За словами головного керівника Stellantis, компанія тримає руку на пульсі часу і «керує піком між продуктами, які у нас попереду». Вочевидь, це натяк на пік довгоочікуваних випусків електромобілів Dodge Charger Daytona, Jeep Wagoneer S і Ram 1500 REV.
Таварес гарної думки про нову платформу STLA Frame, розроблену для майбутніх електромобілів Ram і Jeep. Платформа забезпечує запас ходу до 500 миль/804 км. Для електромобілів із збільшеним запасом ходу (REEV) він забезпечує запас ходу до 690 миль/1110 км.
Очікується, що пікап Ram 1500 REV матиме акумуляторну батарею місткістю 168 кВт-год і запас ходу 350 миль/563 км.
Поки у Stellantis справи не дуже привабливі, особливо на ринку США, де за перші дев'ять місяців 2024 року продажі впали на 17%. Автовиробник поки має лише один повністю електричний легковий автомобіль, Fiat 500e, який випускається в США.
Очікується, що ситуація зміниться наступного року, коли розпочнеться випуск та продаж перших електричних моделей Jeep, Dodge і Ram. Але відкладення випуску першого електричного пікапа Ram робить ще більшим відставанням від конкурентів Tesla Cybertruck, Chevy Silverado та Ford F-150 Lightning.