Після появи оригінального Hyundai i30 N підрозділ корейського бренду N Performance видав кілька дуже привабливих моделей, одна з яких IONIQ 5 N має риси спортивних електромобілів.
На питання, чи з'явиться найближчим часом більш доступний електромобіль від N Performance, виконавчий технічний радник Альберт Бірман ствердно заявив, що «звичайно», N Performance буде зацікавлений у такій моделі.
При цьому він визнав проблеми та зазначив, що N Performance зараз покладається на існуючі платформи, оскільки бренд не на тому етапі, коли він може розробляти власні моделі на замовлення з унікальною основою.
Технічний радник Hyundai N Performance не приховує того, що доступний продуктивний електромобіль є пріоритетом не тільки для бренду, але й для нього особисто. Він сподівається до завершення свого терміну роботи за контрактом в Hyundai Motor Group «розробити концепцію автомобіля або двох автомобілів у більш доступному сегменті, але з таким самим рівнем задоволення або навіть вищим».
Як і менші електромобілі від групи Hyundai, IONI 5 N базується на платформі E-GMP і використовує двигуни, які, за словами Бірмана, приблизно на 95% ідентичні двигунам менших варіантів.
Наступне покоління електромобілів Hyundai використовуватиме інтегровану модульну архітектуру (IMA), яка, за словами компанії, є «значним прогресом» у порівнянні з платформою E-GMP. Ця передова платформа стане основою для майбутніх електромобілів підрозділу N Performance.
Hyundai вважає IMA є настільки гнучким, що може охоплювати «майже всі класи транспортних засобів» і буде доповнюватися новими передовими нікель-марганцево-кобальтовими (NCM) і літієво-залізо-фосфатними (LFP) батареями.
Щоправда, доступний EV для втілення в реальність поки вважається складним завданням, визначити часові рамки для такої моделі ніхто з менеджерів Hyunda не наважився.