Рамні пікапи та позашляховики Isuzu оснастять новими економічними моторами. Їх отримають моделі D-Max і MU-X.
Так, застарілий 1,9-літровий чотирициліндровий дизельний турбодвигун замінять на 2,2-літровий турбодизель MaxForce потужністю 161 к.с. і 400 Нм крутильного моменту. Він працює в парі з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач Aisin і 48-вольтовим стартер-генератором.
В Isuzu заявляють, що мотор став тихішим, вирізняється поліпшеною продуктивністю і паливною економічністю. Витрата палива у зазначених авто скоротилася на 10%.
Ще пікап Isuzu D-Max і позашляховик MU-X запропонують із відомим 1,9-літровим двигуном потужністю 150 к.с., а також 3,0-літровим мотором із віддачею 190 к.с. Обидва агрегати працюють у парі із шестиступінчастою «механікою» або «автоматом».
У продаж моделі з новими моторами надійдуть уже наступного місяця, але на ринку Таїланду.