Все більше компаній у США пропонують потенційним покупцям автомобілів так званий «мікро-лізинг» і таким чином заповнюють порожнечу на ринку, що залишилася після того, як багато автовиробників відмовляються від короткострокових передплатних послуг.
Одна з копманій, яка прийняла цю нову стратегію - Polestar. У жовтні компанія запустила нову програму «гнучкої оренди», яка дозволяє покупцям орендувати Polestar 2 лише на кілька місяців. Polestar каже, що приблизно 50% клієнтів вибрали короткострокову оренду з моменту запуску програми.
Мікролізинг добре підходить для галузі електромобілів. Оскільки більшість перших користувачів вже придбали електромобілі, загальний попит почав падати частково через те, як швидко розвивається ринок.
Технології електромобілів удосконалюються не лише надзвичайною швидкістю, але очікується, що наступного року кількість електромобілів у США зросте на 20-30% і включатиме безліч привабливих нових продуктів.
Короткострокова оренда може допомогти виробникам автомобілів і дилерам монетизувати зростаючі запаси електромобілів, і вважає, що незабаром на них припадатиме до 15% угод з новими автомобілями в усьому світі.
Багато автомобільних брендів пропонували місячну підписку між 2017 і 2019 роками, але більшість скасували ці програми через падіння популярності, частково через те, що більшість людей не хочуть міняти автомобілі щомісяця.