Компанія Polestar тестує на своєму електромобілі надзвичайно швидку зарядну станцію для тягової батареї. За допомогою ізраїльської компанії StoreDot автовиробник зарядив електромобіль від 10 до 80 відсотків всього за 10 хвилин.
У тесті брав участь прототип Polestar 5 з батареєю ємністю 77 кВт.год, але пакет можна було розширити до 100 кВт.год, і це дозволило б електромобілю отримати запас ходу на рівні 322 км всього за за 10 хвилин.
«Завдяки цій новій технології під час тривалих подорожей водії зможуть витрачати менше часу на підзарядку та повернутися в дорогу швидше, ніж раніше», - сказав Томас Інгенлат, генеральний директор Polestar.
За його словами, з новою станцією час зупинки для підзарядки буде більше схожий на те, що сьогодні відчувають водії при заправці бензинових автомобілів.
Відомо, що батареї, які використовуються в Polestar 5, були оснащені технологією StoreDot XFC, яка використовує кремнієвий елемент. Експериментальні батареї мають відмінні охолоджувальні властивості, а це означає що авто не потребують додаткового охолоджувального обладнання, щоб швидка зарядка була безпечною.
Цей тест став першим випадком, коли батареї StoreDot Extreme Fast Charging (XFC) були протестовані поза лабораторією та в реальному авто. Під час демонстрації Polestar почав заряджатися зі швидкістю 310 кВт, і до моменту досягнення 80-відсоткового рівня заряду автомобіль заряджався на 370 кВт. Це важливий фактор у цьому тесті, оскільки процес підзарядки сповільнюється, коли акумулятори наявних електромобілів заповнюються.