За час дії послуги в електронній черзі перетину кордону зареєструвалися вже 63 тисячі водіїв. Загалом же через місяць після масштабування єЧерги майже 155 тисяч вантажівок перетнули кордон за онлайн-записом. Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури України.
«Запровадження електронної черги на 16 пунтах пропуску дозволило водіям не проводити час у кілометрових чергах. Звичайно, проблему їх наявності ще не знято, зважаючи на морську блокаду росією, проте, ми змогли дати можливість водіям не ночувати на дорозі тижнями. Разом з тим, є питання, які потребують покращення. Зокрема, вони стосуються швидкого пропуску порожніх транспортних засобів та ефективного функціонування ветеринарної черги. Працюємо над новими рішеннями», - зазначив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.
15% усіх водіїв, що зареєструвалися в системі єЧерги - іноземці. Зокрема, це перевізники з Польщі, Литви, Молдови, Чехії та Туреччини. Наразі в онлайн-черзі очікують на перетин кордону близько 12 тисяч вантажівок.
«Одразу після масштабування ми змогли розробити механізм підключення до Системи сервісних зон. Власники таких об’єктів можуть подавати заявки на підключення. Водії ж зможуть в додатку побачити, де відпочити, якщо в цьому є потреба. Наразі технічна команда працює над створенням кабінету перевізника та можливістю заміни тягача і водія в системі після запису в чершу», - наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Анатолій Комірний.
Електронна черга не передбачає обов'язкового заїзду на сервісну зону. Водії можуть самостійно вирішувати, чи користуватись цією послугою.
Ще одне нововведення єЧерги - система звіряє дані про автівку та вантаж з митною базою не лише під час реєстраціїі, а й під час перебування в онлайн-черзі. Спільно із Державною митною службою вдалось зробити систему ще більш прозорою і справедливою. Тепер програма дозволяє верифікувати інформацію кілька разів на добу, що унеможливлює маніпуляції з боку перевізників, які іноді реєструються порожніми, а потім їдуть завантаженими.