Компанія Volkswagen показала наближену до серії версію концепту I.D.Vizzion 2018 року. Електричний седан ID.Aero стане на конвеєр в 2023-му, отримає кузов з низьким коефіцієнтом аеродинамічного опору і запас ходу більше 600 кілометрів. Одна з особливостей машини - відсутність традиційних дверних ручок. За попередньою інформацією, товарному варіанту машини дістанеться індекс ID.7.
Як і вся лінійка ID, концепт ID.Aero використовує платформу MEB. Для електричного седана заявлено батарею ємністю 77 кіловат-годин, коефіцієнт аеродинамічного опору 0,23 і дальність ходу на одній зарядці більше 600 кілометрів. Дизайн є подальшою еволюцією стилістики I.D.Vizzion 2018, але з поправками на можливість серійного виробництва.
Перший електричний седан Volkswagen пофарбований у світло-блакитний «металік», який контрастує з глянцевим чорним дахом. Пігмент, що міститься у фарбі, при певному освітленні створює золотисте мерехтіння. Спереду і ззаду - вже традиційний «стільниковий» мотив.
Замість звичних ручок дверей - чутливі до торкання підсвічені смужки. Щоправда, поки що неясно, чи дістануться сенсорні ручки товарному електрокару.
Китайська версія Volkswagen ID.Aero стане на конвеєр у другій половині 2023-го. Того ж року розпочнеться випуск машин у європейській специфікації на заводі у німецькому Емдені. Очевидно, п'ятиметрова четырехдверка мітить роль флагмана ID-родини, отже, може отримати індекс ID.7.