Презентовано новий Audi A6 шостого покоління. Модель Е-класу дебютувала в кузові універсал, який надійде у продаж в Європі з травня за ціною від 58 000 євро. Про це повідомляється на офіційному сайті Audi.
Новий Audi A6 не має нічого спільного із представленим торік електричним тезкою A6 e-tron. Це дві окремі моделі, збудовані на різних платформах. Бензиновий Audi A6 використовує нову архітектуру РРС. За місяць дебютує і седан.
Зовнішність Audi A6 Avant витримана в дусі молодшої моделі A5 і стала елегантнішою. Лінії кузова більш плавні, а широка решітка радіатора поєднується з розкосими матричними фарами. Вузькі ліхтарі з OLED-оптикою з'єднані діодною смугою.
Розміри Audi A6 2025:
- довжина - 4999 мм;
- ширина - 1798 мм;
- висота - мм;
- колісна база - 2927 мм.
У салоні Audi A6 покращили оздоблення і змінили компонування. На передній панелі встановили два великі дисплеї, а від окремого тачскріна для керування кліматом відмовилися. Зате доступний екран для переднього пасажира. Мультимедійну систему доповнили ChatGPT.
Універсал Audi A6 2025 став просторішим усередині, а об'єм його багажника становить 503-1534 л. Серед опцій з'явилися чотиризонний клімат-контроль та покращена акустика Bang&Olufsen.
Новий Audi A6 дебютував із бензиновими турбомоторами об'ємом 2,0 л (204 к.с.) та 3,0 л (367 к.с.)., а також із 2,0-літровим 204-сильним турбодизелем. Найпотужніший варіант розганяється до сотні за 4,7 с і розвиває 250 км/год.
Пізніше з'являться плагін-гібрид та заряджений варіант RS6. Audi A6 пропонують із 7-ступінчастим роботом S tronic та 8-ступінчастим автоматом. Привід може бути переднім або повним.
Універсал Audi A6 Avant став першою моделлю марки з системою brake-by-wire («гальмування по дротах») без механічного зв'язку гальм і педалі. За доплату пропонують керовані задні колеса і пневмопідвіску.