Представлено одразу три нові седани лінійки BYD Han Honor Edition

Представлено одразу три нові седани лінійки BYD Han Honor Edition

29 лютого 2024
7

Компанія BYD представила флагманський седан BYD Han Honor Edition 2024-го модельного року, який доступний у трьох варіантах. Це повністю електричний Han EV, планін-гібрид Han DM-i і плагін-гібрид Han DM-p з повним приводом.

Основними змінами є встановлення нового автопілота DiPilot 100 ADAS до старшої комплектації Han EV та підтримки зарядки 620 В. Пікова потужність зарядки збільшується зі 120 до 155 кВт. Новий Han EV тепер може заряджатися на 30-80% за 25 хвилин.

Вартість BYD Han EV Honor Edition починається з 25 000 доларів, що на 14% нижче, ніж у попередньої версії на момент запуску (29 100 доларів). Торішні автомобілі називали BYD Champion Edition. Цікаво, що BYD прискорює свій щорічний цикл: версію Han 2023 року було випущено в травні, а версію 2024 року - вже в лютому.

Запас ходу становить від 506 до 715 км, при цьому старша версія коштує 30 600 доларів. Габарити Han EV Honor Edition становлять 4995 x 1910 x 1495 мм при колісній базі 2920 мм.

Старша версія з двома двигунами має сумарну потужність 380 кВт (510 к.с.) і піковий крутний момент 700 Нм. Вона також оснащена різними датчиками, такими як радари 5-міліметрового діапазону, 12 ультразвукових радарів і 11 камер. Автомобіль оснащений чипом Horizon Journey 5 з обчислювальною потужністю 128 TOPS.

Плагін-гібрид (PHEV) Han DM-i Honor Edition стартує з 23 600 доларів, що на 11% нижче, ніж Han DM-i Champion Edition, випущена за ціною 26 400 доларів у травні 2023 року. При цьому машина була на 3900 доларів дешевшою за версію 2022 року.

Залежно від комплектації єдиний електродвигун має потужність 145 кВт (195 к.с.) або 162 кВт (217 к.с.) і з'єднується з двигуном 1,5 л, який забезпечує максимальну потужність 102 кВт. (137 к.с.).

Третя, повнопривідна гібридна версія коштує від 36 100 доларів, що на 4200 доларів менше, ніж у Han DM-p Champion Edition, випущеного у 2023 році. Максимальна потужність «задньої частини» становить 200 кВт, а передньої - 160 кВт, що забезпечує загальну потужність 360 кВт (496 к.с.) і піковий крутний момент 675 Нм. Вони з'єднані з тим самим 1,5-літровим ДВЗ.

Джерело: iXBT.com
Фото: CarNewsChina

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
zefir  

Впевнений, що за кілька років китайські електричні авто будуть лізти зі всіх щілин і тіснити старих європейських, японських і корейських виробників.

+2-2ВІДПОВІСТИ  
pan_pan  

zefir, вже залізли, вже краще японо-корейців і претисли на лопатки європейців. Вважаю що пісенька останніх вже відпета.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
смет  

pan_pan,
Чим вони кращі?
Тим що суцільний "телевізор" спереду?
З дизайном так. Переманили художників.
Знаю власників двох китайських авто. Вже продають! Машинам 3 і 1 рік.
Все гремить як телега.

ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 4

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація