Американський автогігант поділився подробицями про важкі вантажівки F-Max Select. Йдеться про двовісний магістральний тягач, який випустять у кількості 400 штук.
Унікальність Ford F-Max Select не тільки у невеликому накладі та пам’ятних табличках. Покупцям не доведеться доплачувати за максимально можливий набір опцій. Тут же встановлена медіасистема з 9-дюймовим сенсорним екраном, кабіна «полуторна» з двоспальним ліжком та мініхолодильником, передні крісла мають пневмоупори.
Ще у вантажівки є повний набір помічників водієві: системи контролю смуги, стеження за «сліпими» зонами, адаптивний круїз-контроль з функціями автоматичного гальмування та старту з місця, алкотестер.
При цьому на зносостійких кріслах є тиснення Select, аналогічні логотипи розташовані на килимках, а чорна оббивка розбавлена бронзовими акцентами.
Техніка ж стандартна: під капотом встановлено 12,7-літровий турбодизель Ecotorq (500 к.с., 2500 Нм), що поєднується з 16-ступеневим «автоматом» та заднім приводом. Впізнати особливий тягач можна здалеку за чорно-бронзовою лівреєю, антрацитовими колісними дисками та затемненими фарами.
Ціни особливого тягача не розкриваються, але звичайний Ford F-Max у топовій комплектації коштує в Німеччині приблизно 120 тисяч євро. Ймовірно, прайс-лист доведеться шукати безпосередньо у дилерів, а 400 примірників спецверсії Select розподілять за квотами в різні країни.