Презентовано новий Audi A5 2025

Презентовано новий Audi A5 2025

16 липня 2024
5

Представлено новий Audi A5 третього покоління. Модель зазнала суттєвих змін і надійде в продаж з листопада за ціною від 45 200 євро Її подробиці розкрили на офіційному сайті Audi.

Audi A5 2025 тепер буде доступним у кузовах ліфтбек (Sportback) та універсал (Avant), а от купе і кабріолет більше не плануються. Справа в тім, що формат моделі дещо змінився і тепер вона замінила Audi A4, який знімають із виробництва.

Новий Audi A5 стрімкіший та елегантніший за попередника. У дизайні переважають плавні лінії і навіть універсал став обтічнішим за попередника Audi A4 Avant. Фірмова широка решітка радіатора поєднується з вузькими діодними фарами, а OLED-ліхтарі розтягнуті на всю ширину кузова.

У основі Audi A5 2025 лежить нова платформа РРС, яку використовуватимуть більшість майбутніх бензинових моделей марки. Авто дещо зросло у розмірах.

Габарити Audi A5 2025:

  • довжина - 4829 мм;
  • ширина - 1860 мм;
  • висота - 1444 мм;
  • колісна база - 2900 мм.

Інтер'єр зберігає знайоме компонування, проте став сучаснішим. На передній панелі тепер може бути встановлено три дисплеї: 11,9-дюймова віртуальна панель приладів, великий 14,5-дюймовий тачскрін мультимедіа та опційний 10,9-дюймовий екран для переднього пасажира. Доступна і проєкція на лобове скло.

Новий Audi A5 став просторішим. Об'єм багажника становить 445-1299 л у ліфтбеці та 476-1424 л - в універсалі. У Audi S5 встановили спортивні крісла.

Серед опцій є матричні фари, панорамний дах зі змінним тонуванням, паркувальний автопілот, система напівавтономного руху та акустика Bang&Olufsen.

Усі двигун Audi A5 2025 дебютував із 2,0-літровими турбомоторами - бензиновими на 150, 204 і 272 к.с., а також 204-сильним дизельним. Також показали заряджений Audi S5 із 3,0-літровим V6 твін-турбо потужністю 367 к.с.

Усі двигуни доповнили 24-сильною «м'якою» гібридною установкою. Пізніше з'являться плагін-гібрид та надпотужний спортивний Audi RS5.

Як і раніше, доступні версії з переднім та повним приводом. За доплату пропонують адаптивні амортизатори.

Джерело: Фокус
Фото: Audi

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Alf8  

Краще їздить на Супербі, а різницю вкласти у військові облігації України.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
поціновувач  

якщо і ваг піде шляхом мерсу.. і замінить TT V8 на гібрид, дуже весело буде

ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

поціновувач, в них особливо вибору немає. Це все через вимоги екології. Їх практично не можливо виконати навіть на найсучасніших ДВЗ.

+1-7ВІДПОВІСТИ  
поціновувач  

No Mercy, так, але саме ваг тримав на конвеєрі дизельний TT V8, в той час, як бмв роздували 4-ма турбінами а мерс взагалі один із перших 3.0 зробив як максимум. Є надія що Ауді і Порше протримають ловше всіх. + вимоги екології скоро скинуть оберти. Отже, дивимось

+2ВІДПОВІСТИ  
936920  

Глянув спереду, подумав - новый форд фокус

+2-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація