Продажі Tesla у США впали майже до чотирирічного мінімуму

Продажі Tesla у США впали майже до чотирирічного мінімуму

12 грудня 2025
0

Продажі Tesla на американському ринку в листопаді опустилися майже до найнижчого рівня з січня 2022 року. Загальний обсяг продажів впав майже на 23% порівняно з минулим роком, склавши лише 39 800 автомобілів. Про це повідомляє Reuters.

Цей спад став несподіванкою, оскільки у жовтні Tesla випустила нові, дешевші версії своїх електромобілів (Model Y та Model 3 Standard). Ці спрощені варіанти були на 5000 доларів дешевші за попередні базові моделі та мали компенсувати втрату попиту.

Втрата податкових пільг

Основна проблема виникла наприкінці вересня, коли було скасовано федеральні податкові пільги у розмірі 7500 доларів на електромобілі. Хоча скасування пільг вдарило по всьому ринку електромобілів (загальні продажі впали більш ніж на 41% у листопаді), для Tesla це стало серйозним випробуванням.

Як зазначає Стефані Вальдес Стріті, директор Cox з галузевої аналітики, падіння продажів чітко свідчить: «немає достатнього попиту на стандартні варіанти, які мали б збільшити продажі». Вона припускає, що продажі дешевших версій лише «перетягують» клієнтів від преміум-моделей, особливо Model 3.

Виклики для стратегії Маска

Успіх «стандартних» версій критично важливий для Tesla. Інвестори оцінюють компанію в 1,4 трильйона доларів не лише за поточні продажі, але й за обіцянки майбутнього - роботаксі та людиноподібних роботів.

Проте, після років стрімкого зростання, поставки Tesla почали скорочуватися минулого року. Висока вартість кредитів, зростання конкуренції (особливо в Європі та Китаї) та старіння модельного ряду (компанія не випускала абсолютно нових моделей, крім Cybertruck, який важко продається) створюють серйозні проблеми.

Аналітики вважают, що Tesla наступного року зіткнеться з серйозним викликом, оскільки конкуренти планують випустити дешевші автомобілі, які також будуть сповнені цікавих функцій.

«Тож відповідь полягає в тому, що Tesla потребує абсолютно нового автомобіля у своєму автопарку. Крапка», - зазначила Стріті.

Ознакою слабкого попиту також стала пропозиція компанії щодо 0% кредитування на Standard Model Y, яка з'явилася на сайті Tesla лише через місяць після старту поставок. Інвестори та аналвтики сходяться на думці, що вирішенням проблеми є не знижки.

«Я думаю, що суть у тому, що якби попит був, вони б не пропонували 0% кредитування. Рішення проблеми попиту зрештою має полягати в нових, свіжих моделях», - зазначив Шон Кемпбелл, радник Camelthorn Investments.

Джерело: Delo.ua
Фото: Tesla

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація