Підрозділ французького автовиробника Ampere, що займається розробкою електромобілів і програмного забезпечення для них, оприлюднив нові подробиці своїх планів. Ampere планує випустити сім електричних моделей для Renault, у тому числі дві моделі наступного покоління, до 2031 року.
У рамках плану Renaulution з 1 листопада компанія Ampere стала автономною організацією, відповідаючи своїй ролі в зміцненні стратегії електрифікації Renault Group.
Лука де Мео, генеральний директор Renault Group, заявив: «Ampere - це амбітна, цілісна та структурована відповідь європейської промисловості на виклики, що надходять зі Сходу та Заходу».
Першим з електромобілів нового покоління від Renault став Megane E-Tech, який дебютував у 2022 році. Лука де Мео зізнався, що компактний кросовер є свого роду нішевим продуктом через силует хетчбека і високу ціну, хоча він і привів до бренду нових клієнтів. За Megane на початку 2024 року з'явиться сімейний Renault Scenic E-Tech.
Наступним очікується Renault 5, який дебютує в лютому 2024 року в Женеві. Він матиме запас ходу у 400 км і буде оснащений віртуальним пілотом зі штучним інтелектом. Renault 4 з'явиться у 2025 році у вигляді компактного кросовера.
Renault також анонсував ще два електромобілі, які дебютують у 2027 і 2028 роках відповідно. Вони стануть наступниками Megane E-Tech і Scenic E-Tech і обіцяють значне зниження вартості порівняно з існуючими моделями.
Ampere також готує принаймні 2 нових електромобілі для Alpine, наступне покоління Nissan Micra та новий компактний позашляховик без назви для Mitsubishi. Усі вищезазначені моделі базуватимуться на двох модульних архітектурах - AmpR Small для B-сегменту та AmpR Medium для C-сегменту.
Зокрема, Ampere планує скоротити витрати на 40% між першим і другим поколіннями компактних електромобілів до 2027-2028 років. У Renault сподіваються, що зниження витрат допоможе досягти цінового паритету з авто з ДВЗ.