Російська афера з переклеюванням шильдиків китайського JAC на «Москвич» не пройшла навіть у місцевих зомбованих жителів: вони купують перелицьовані машини дуже неохоче.
Спроба російської влади налагодити виробництво китайських автомобілів під маркою «Москвич» обернулася провалом, повідомляє The Moscow Times.
Колишній завод Renault у Москві, здатний виробляти 180 тисяч машин на рік, спромігся зібрати з китайських машинокомплектів за 2023 рік всього 31 тисячу автомобілів, наводить статистику «Автостат». Усі вироблені машини - це варіації моделей китайської JAC, яку складали шляхом прикручування кількох агрегатів та переклеюванням шильдиків на «Москвич».
Втім, навіть «виробляючи» автомобілі таким чином, лише половину вдалось продати - 15,3 тис. автомобілів. Приблизно 10% з них купив російський держсектор, ніби-то підтримуючи національного виробника. Також велика партія машин була закуплена в таксі, оскільки інших машин на ринку обмаль.
В результаті збиток заводу зріс за рік у 3,6 рази, до 8,6 млрд руб., йдеться у звітності «Москвича».
Одна з причин, чому місцеві жителі «не повелись» на повні копії китайських машин під виглядом російських - завищена ціна. В автосалонах ціни на «Москвич» починалися від 2,4 млн руб. і доходили до 3,1 млн, тоді як китайські оригінали коштували в КНР 1,36 - 1,87 млн руб. Щобільше, точно такі ж оригінальні JAC можна було купити в Росії дешевше, аніж «Москвичі».
Тепер керівництво заводу хоче залучити до співпраці ще одного китайського «партнера», щоб випускати більшу номенклатуру «Москвичів». Це будуть знову китайські машини з переклеєними логотипами.