Subaru готує нове покоління універсала Levorg

Subaru готує нове покоління універсала Levorg

05 серпня 2025
3

Японське видання BestCarWeb опублікувало перші подробиці про абсолютно нове, третє покоління Subaru Levorg. За попередньою інформацією, офіційна прем'єра новинки запланована на осінь 2026 року, й це буде перший Levorg, який отримає гібридну силову установку. Причому не власної розробки Subaru, а з використанням ключових технологій Toyota Hybrid System.

Зокрема, Subaru Levorg третьої генерації буде оснащено гібридною установкою S:HEV, у якій бензиновий двигун і електрогенератор постачатимуться безпосередньо від Toyota. Водночас трансмісія - вже власна розробка Subaru: інженери марки створили унікальну для себе конструкцію, яка поєднує одразу два електродвигуни (один відповідає за привод, другий - за генерацію електроенергії), передній диференціал та електронне зчеплення.

Це технічне рішення дозволило компанії вперше реалізувати симетричний повний привод навіть у гібридній конфігурації. Така схема повністю відповідає філософії Subaru щодо безпеки, керованості й стабільності, адже симетричний повний привод - одна з ключових фішок бренду.

Щодо розмірів нової моделі, вони становитимуть 4780 мм у довжину, 1820 мм у ширину, 1480 мм у висоту, а колісна база сягатиме 2670 мм. Заявлена споряджена маса - 1680 кг, що вкладається в типову вагову категорію для такого класу автомобілів.

На старті продажів третє покоління Subaru Levorg пропонуватиметься виключно у гібридному виконанні. Потужність бензинового двигуна сягатиме 160 кінських сил, а електродвигуна - ще 120 к.с., що загалом обіцяє доволі жвавий і динамічний характер універсала. Крім того, пізніше планується поява альтернативної модифікації з 1,8-літровим турбодвигуном, а згодом до гами додадуть і 2,4-літрову турбоверсію - ймовірно, орієнтовану на найвимогливіших шанувальників продукції Subaru, які цінують продуктивність не менше за практичність.

Очікується, що ціни на новий Levorg стартуватимуть приблизно з позначки у 29 тисяч доларів США, що цілком відповідає ціновій політиці бренду в сегменті сімейних універсалів з інженерними інноваціями.

Джерело: BestCarWeb

Обговорення новини

Aльфа  

Жахіття. Крім емблеми нічого від Субару

+1-1ВІДПОВІСТИ  
Whiteheaven 70  

І Субару починає очанганюватися, ну...!!!
Ця штука дуже сильно скидається на якусь суміш китайського Changan і Subaru WRX!

+3-3ВІДПОВІСТИ  
Whiteheaven 70  

Зовсім з глузду з'їхали на цих гібридах: швидше за все, виробництво автомобілів вже стає непідйомним і для самих виробників. Ось і шукають шляхи виживання......!

" Зокрема, Subaru Levorg третьої генерації буде оснащено гібридною установкою S:HEV, у якій бензиновий двигун і електрогенератор постачатимуться безпосередньо від Toyota.".
Швидше за все, йдеться про 2.4-літровий двигун Subaru FA24D, який виробляється на японському заводі концерну з 2021 року і встановлюється тільки на спортивне купе BRZ 2-го покоління або аналогічну Toyota GR86. Цей атмосферний силовий агрегат вирізняє наявність комбінованої системи упорскування D-4S. Це найбільш імовірно...!
" На старті продажів третє покоління Subaru Levorg пропонуватиметься виключно у гібридному виконанні." - А ось заводський код цього двигуна не знайти ніде!
Фото є, а цього - ні!
" Крім того, пізніше планується поява альтернативної модифікації з 1,8-літровим турбодвигуном, а згодом до гами додадуть і 2,4-літрову турбоверсію - ймовірно, орієнтовану на найвимогливіших шанувальників продукції Subaru, які цінують продуктивність не менше за практичність."
Тут напевно, мова про два мотори:
1).1.8-літровий двигун Subaru CB18 або CB18E який випускається японським концерном з 2020 року та встановлюється на друге покоління універсала Levorg, п'ятий Forester або шостий Outback. Цей турбо агрегат виділяється можливістю роботи в особливо економічному режимі Lean Burn.
2).2.4-літровий турбо двигун Субару FA24F або FA24DIT який був вперше представлений у 2017 році одночасно з найновішим семимісним кросовером японського концерну під ім'ям Ascent. Мотор виділяється наявністю системи прямого упорскування палива та twin-scroll турбіни від Garrett.У всякому разі, інших моторів з такою кубатурою у Субару немає!
А врачем, як говорили раніше:
"Поживемо - побачимо,ЩО буде далі!".

-3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація