Генеральний директор SEAT Уейн Гріффітс підтвердив, що компанія продаватиме традиційні та гібридні моделі, допоки електромобілі не стануть дешевшими та прибутковими.
Іспанський автовиробник не збирається наздоганяти європейських конкурентів у сфері виробництва електромобілів цього десятиліття, оскільки має власне бачення електрифікації. Як повідомив очільник SEAT Уейн Гріффітс журналістам Autocar, бренд прийме рішення щодо термінів випуску електромобілів лише наприкінці десятиліття.
Він визнав, що компанії потрібен буде електромобіль, щоб продовжити існувати, проте SEAT прагне мати лінійку доступних електричних моделей. Відповідаючи на запитання, чому SEAT буде чекати до 2030-х років, коли інші випускають кілька електромобілів зараз, Гріффітс сказав, що SEAT зараз у хорошому становищі з фінансової точки зору, оскільки минулого року було продано 310 000 автомобілів, що на 7,5% більше, ніж у 2023 році, а дохід склав 4,8 мільйона євро.
Раніше SEAT планував випустити електромобіль на базі Volkswagen ID.3 як свій перший електромобіль у 2021 році, але після того, як Cupra було перетворено на окремий бренд, його було перейменовано в Cupra Born. Гріффітс також підкреслив прибуткову лінійку Cupra, як на причину, чому SEAT не поспішає з розробкою EV.
Модельний ряд Cupra включає такі електричні моделі, як Born і Tavascan. Торік було зафіксовано продажі у 248 100 одиниць автомобілів бренду. Однак, очільник SEAT натякнув, що компанія може розглянути розробку першої власної електричної моделі на базі Volkswagen ID.1, але наразі рішення не прийняте.
Наостанок Гріффітс сказав, що незалежно від того, яким буде перший електромобіль бренду, він «повинен бути прибутковим», а щодо «SEAT як компанії, ми прагнемо заробляти гроші зараз і інвестувати».