Українські виробники взяли участь у найпрестижнішій світовій виставці комерційного транспорту та логістики IAA Transportation 2024.
Експозиція українських підприємств мала доволі масштабні розміри. На стенді площею 326 квадратних метрів наші промисловці виставляли цистерни, трали, причепи та надбудови на автомобільні шасі. На видному місці кожного зразка продукції впадали в око наклейки «Зроблено в Україні».
Інтерес до української продукції підігрівало багато факторів. Один з них - звичайна допитливість, мовляв, як у стані війни країна може виготовляти такий транспорт.
Скажімо, компанія TAD вийшла на подіум з дебютною моделлю причепа «Тітан». Цей новачок спроможний перевозити вантажі масою до 110 тонн. В Україні до нинішнього часу жоден виробник причепи такої вантажності не виробляв.
Національний стенд України на Міжнародній виставці IAA Transportation 2024 розпочав свою роботу!
Опубліковано Федерація роботодавців України Середа, 18 вересня 2024?р.
В Європі причіпними системами такої розмірної групи взагалі мало хто з виробників займається. В основному випускаються класичні дво- та тривісні напівпричепи до магістральних тягачів. Платформи під негабаритні вантажі в номенклатурі заводів - рідкість.
Через це причепи TAD у Європі популярні, ними транспортують великогабаритні конструкції вітряків, важелезні трансформатори тощо. Сподіваємось, і 8-осьовий Titan свого покупця знайде.
Компанія Everlast EVL демонструвала дві цистерни. Одна з них розроблялася під хімічні та небезпечні вантажі. Це своєрідний універсал, розрахований на транспортно-логістичні завдання логістичних компаній з виконання замовлень на перевезення рідин різних шкідливих сполучень. Зроблена та бочка у європейській комплектації в полегшеній версії.
Триває робота Національного стенду України на Міжнародній виставці IAA Transportation 2024 - у виставкових залах...
Опубліковано Федерація роботодавців України Четвер, 19 вересня 2024?р.
Друга цистерна виготовлялася під перевезення вуглекислого газу. Під таку специфіку вантажів Everlast раніше не виробляв причепи. Це його «перша ластівка» в тій темі, яку перед виходом на ринок вирішено показати на виставці.
Зі своїм низькорамним причепом на виставці засвітився й новачок української причіпної техніки компанія Patron auto.
Поки повідомлень про укладені контракти й протоколи намірів не надходило, але у Федерації роботодавців України впевнені в результативності виставкового турне.