З 2023 року співробітники Siemens не зможуть більше заряджати приватні електромобілі на території своїх роботодавців. Оскільки термін дії відповідної угоди компанії спливає наприкінці року, безкоштовна зарядка, ймовірно, буде припинена - приватні електромобілі більше не зможуть заряджатися навіть платно.
Як Siemens AG нещодавно проінформувала своїх співробітників, що термін договору, який закінчується, на виконання робіт продовжений не буде. Але причини - не витрати, спричинені тим, що близько 3800 співробітників використали безкоштовну зарядку з 2017 року. Швидше за все, це через труднощі з доставкою, адже надто повільно йде будівництво нових пунктів зарядки.
«Як і багато інших галузей, Siemens також страждає від вузьких місць у глобальних постачаннях. Розширення зарядної інфраструктури йде повільніше, ніж планувалося», - йдеться у повідомленні в інтранеті, яке просочилося на electrove.net із кількох джерел.
Тому спільно на рівні керівництва всіх задіяних підрозділів було прийнято рішення віддати пріоритет для зарядки автомобілям компанії Siemens. Це гарантує, що транспортні засоби завжди готові до використання, наприклад для відвідування клієнтів або обслуговування.
Однак, незважаючи на розуміння причин повільного розширення, серед працівників зростає невдоволення. Тому що 1300 електромобілів одержують не пріоритет, а ексклюзивний доступ до інфраструктури зарядки компанії. Це створює «величезні проблеми» для деяких співробітників, які не можуть стягувати плату за місцем проживання або змушені долати великі відстані. Близько року тому було оголошено, що з 1 січня 2023 щось зміниться.
«Однак ніхто й не припускав, що він набуде таких масштабів», - сказав один із співробітників, який не побажав назвати своє ім'я.
Планувалася модель з базовою платою та виставленням рахунків за кількість списаної енергії.
На запит Electrive.net Siemens підтверджує закінчення строку дії договору на виконання робіт. Лист у відповідь дуже схожий на інтранет-запис за структурою та формулюваннями - з однією істотною відмінністю: там не згадуються вузькі місця в доставці і повільніше розширення зарядної інфраструктури.
Натомість представник Siemens пише: «Під час розширення парку електромобілів ми також хочемо йти в ногу з нашою інфраструктурою зарядки, тому ми вирішили віддати пріоритет зарядці автомобілів компанії Siemens. Це гарантує, що транспортні засоби завжди готові до використання, наприклад для відвідування клієнтів або обслуговування».
Siemens також наголошує, що є учасником ініціативи EV100 Climate Group. Як учасник EV100 компанія зобов'язується повністю електрифікувати свій автопарк до 2030 року.