У ході перевірки виявили несправності гальм у сотень фур: з 4,5 тисячі перевірених вантажівок майже 400 було виведено з доріг через несправність цієї системи.
Альянс безпеки комерційних транспортних засобів CVSA оприлюднив результати неоголошеної перевірки гальм, що відбулася у квітні.
Цей неоголошений захід проходив одночасно в США, Мексиці та Канаді. Інспектори дорожнього контролю акцент робили на порушеннях, пов'язаних з гальмівними барабанами та дисками. Як повідомляє згадана вище некомерційна асоціація з безпеки комерційних транспортних засобів CVSA, «гальмівний рейд» тривав 24 години.
Інспектори у 45 юрисдикціях Канади, Мексики та США провели у Північній Америці 4569 перевірок комерційних транспортних засобів та вивели 398 (8,7%) з них з експлуатації через порушення, пов'язані з гальмами. Умі перевірки проводилися в рамках неоголошеного одноденного заходу Альянсу з безпеки комерційних транспортних засобів (CVSA) з перевірки безпеки гальм та забезпечення дотримання правил.
Цього року акцент був зроблений на барабанах та гальмівних дисках транспортних засобів. Тридцять два (8%) комерційних транспортних засоби мали порушення, пов'язані з цими вузлами. Чотирнадцять із цих порушень призвели до виведення транспортного засобу або комбінації з експлуатації.
Проблеми з гальмівним барабаном та диском можуть вплинути на ефективність гальм комерційного транспортного засобу та призвести до порушень або виходу з ладу. Крім того, уламки цих деталей можуть зміститися в дорозі та пошкодити інші транспортні засоби або призвести до травм чи смертельних випадків.
Інспектори виявили 237 (59,5%) комерційних транспортних засобів, які відповідали критерію 20% несправних гальм, тобто коли 20% або більше гальм транспортного засобу (або комбінації транспортних засобів) вийшли з ладу.
Крім того, інспектори виявили 77 порушень, пов'язаних з несправністю гальмівних шлангів та/або трубок, 48 транспортних засобів мали порушення, пов'язані з несправністю кермової осі, 38 транспортних засобів не пройшли тест на швидкість втрати повітря.
Також було 112 інших порушень, пов'язаних з несправністю гальм, таких як зношені гальмівні магістралі/шланги, непрацююча система захисту тягача, непрацюючий пристрій попередження про низький рівень повітря, витоки повітря, витоки гідравлічної рідини тощо.
Неоголошений День безпеки гальм CVSA є частиною операції «Повітряне гальмо» - програми CVSA, спрямованої на покращення безпеки гальм комерційних транспортних засобів по всій Північній Америці. Семиденний Тиждень безпеки гальм CVSA, ще одна кампанія в рамках операції «Повітряне гальмо», заплановано на 24-30 серпня 2025 року.