Щоб продемонструвати всі технічні рішення гоночної машини, інженери «препарували» один автомобіль і зробили наочний посібник про сучасний ралійний хетчбек за регламентом R5. На його створення пішов майже рік.
В основу «скелета» ліг кузов, який проходив заводські випробування на міцність і був готовий до утилізації, але замість відправлення під прес його вирішили задіяти для створення незвичайного експонату.
Щоб знизити витрати на підготовку макета, у його конструкції використовували хоч і абсолютно справжні вузли та агрегати, але або ті що не пройшли контроль якості, або відбраковані з інших причин.
В результаті вийшов хетчбек Skoda Fabia Rally2 evo, «розрізаний» по поздовжній осі - з боку водія автомобіль зберіг свій звичний вигляд, а з боку штурмана «начинку» ралі-кара, яка представлена в препарованому вигляді, що дозволяє оцінити всю конструкцію машини. У тому числі й те, що зазвичай бачать лише окремі працівники на заводі.
Процес створення «скелета» ралійної Skoda зайняв спеціалістів гоночного підрозділу 8 місяців. У будівництві унікального макета брали участь навіть ті компанії, які постачають компоненти для Fabia Rally2 evo, але остаточна «зборка» велася в стінах Skoda Motorsport.