Словосполучення «німецька якість» може скоро залишитися в минулому

Словосполучення «німецька якість» може скоро залишитися в минулому

02 травня 2025
8

Концерн Volkswagen кардинально змінює свою глобальну стратегію розвитку, акцентуючи увагу на китайському ринку як на центрі не лише виробництва, а й інновацій. Як повідомило видання Autohome після розмови з заступником генерального директора SAIC-Volkswagen Фабіо Штёльцелем і виконавчим директором з маркетингу Лі Цзюнем, компанія остаточно переходить до нової доктрини «в Китаї - для всього світу». Це означає, що китайські потужності концерну Volkswagen відтепер будуть орієнтовані не лише на локальний ринок, як це було раніше, а й на створення продукції для глобального споживача.

Фабіо Штёльцель зазначив, що спільне підприємство SAIC-Volkswagen відзначило своє 40-річчя, і в цьому контексті сторони підписали нову довгострокову угоду, яка буде чинною до 2040 року. За його словами, вона передбачає ще тіснішу інтеграцію китайських технологічних можливостей із німецькою інженерною якістю, що має стати рушієм для нової фази розвитку бренду. Стратегія спрямована на те, щоб зроблені в Китаї автомобілі не лише відповідали, а й перевищували міжнародні стандарти якості. Лі Цзюнь підкреслив, що це стосується не тільки збирання, а й повноцінної розробки моделей - саме в Китаї, із врахуванням потреб глобального ринку.

Ключовим аспектом цієї трансформації є не просто вихід на іноземні ринки, а формування нового іміджу китайського автовиробництва як високотехнологічного і конкурентоспроможного. За словами Лі Цзюня, китайські постачальники нині демонструють високу відповідальність, завдяки чому автомобілі, зібрані в Китаї, мають вищий рівень інтелектуальної начинки, ніж багато європейських аналогів. Він переконаний, що китайські автомобілі будуть не просто рівноцінними, а кращими за продукцію з інших країн.

Менеджери SAIC-Volkswagen наголосили на суттєвому зрушенні у філософії виробництва. Якщо десять-двадцять років тому китайські версії моделей часто відрізнялися спрощеною комплектацією, то тепер ситуація змінилася докорінно. Наприклад, модель Volkswagen Passat Pro, що виробляється для китайського ринку, коштує у півтора раза дешевше, ніж її європейський аналог, при цьому базова комплектація китайського авто є помітно багатшою. Більше того, за словами Лі Цзюня, інтелектуальні функції, що реалізовані у версіях для Китаю, вже перевершують ті, що доступні покупцям у Європі.

Новий підхід SAIC-Volkswagen передбачає створення автомобілів із нуля безпосередньо в Китаї, з урахуванням глобальних тенденцій, стандартів та споживчих уподобань. Це означає не просто перенесення виробництва, а формування нових інженерних центрів і дизайнерських студій у Піднебесній, що отримають мандат на повний цикл розробки моделей. Таким чином, Китай перетворюється не лише на головний виробничий хаб, а й на мозковий центр майбутнього розвитку Volkswagen.

Усе це засвідчує, що Volkswagen більше не розглядає Китай виключно як споживчий ринок. Новий стратегічний курс «в Китаї - для всього світу» ставить китайське виробництво в авангард глобальної експансії, що потенційно може змінити баланс сил на світовому автомобільному ринку та ще більше зміцнити позиції КНР як провідного гравця в індустрії високих технологій та інноваційного автопрому.

Джерело: Autohome

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Igor Uspeniev  

Це жахливо. Схоже, що європейський Volkswagen таки вирішив померти.

+2ВІДПОВІСТИ  
Сергій Зарайський  

Факт. І це сумно.

ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

NoMercy, ау, ти де?)))
Розложи нам все по поличкам, розкажи чому таке робиться у європейського автопрому

+4-2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Oleg_H, європейці трохи проспали старт. Але китайський уряд не зможе весь час давати мільярдні дотації. Так що, маленький патріот Китаю, зачекай трохи, і все стане на свої місця.

-10ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

No Mercy, То тепер проблема тільки в дотаціях? Що заважає багатим європейцям проснутися, влити кілька десятків мільярдів у свій автопром і догнати китайців? Аааааа... не вийде, електрички європейські ж без китайський батарей далеко не поїдуть. А китай задешево не буде продавати їм батарейки. А набудувати своїх заводів, зробити масовим і дешевим займе з десяток років. І виходить всьо, замкнене коло. Ніфіга вони вже не наздоженуть.

"ставить китайське виробництво в авангард глобальної експансії, що потенційно може змінити баланс сил на світовому автомобільному ринку та ще більше зміцнити позиції КНР як провідного гравця в індустрії високих технологій та інноваційного автопрому."

Цей абзац тебе зовсім не засмучує? ти скрізь бігав кричав що китайці нічого не вміють, все вкрали. А тут он воно що. Навіть Volkswagen почав визнавати що китайці втекли вже далеко.

І да. я не патріот китаю. Але вмію аналізувати інформацію і бачити тенденції. А не застряг в минулому тисячолітті, коли китайці клєпали Чері Амулєт і нічого крім пошиття трусів і носків більше не вміли. Ті часи вже пройшли. Прокинься

+4-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 3

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація