Електричний кросовер Hyundai Ioniq 5 N 2025 модельного року дебютує в Південній Кореї з новими функціями, такими як пам'ять перемикання на нижню передачу та система допомоги при спуску.
Минуло трохи більше року з тих пір, як Hyundai представила Ioniq 5 N. Спортивний електричний кросовер вступає в 2025 модельний рік у Південній Кореї з напрочуд великою кількістю змін.
Так, авто отримало оновлену систему N Drift Optimizer, яка допомагає Ioniq 5 N їхати боком. Відтепер її можна налаштувати, вибравши один із 10 доступних рівнів допомоги. Крім того, тепер система може краще виявляти підходящі умови для дрифту, які, як припускає Hyundai, будуть лише на гоночній трасі.
Також електромобіль отримав Downshift Memory - функцію, яка обмежує перемикання на більш високі передачі та призначена переважно для використання на трасі. Також відтепер у машині активується штучний звук двигуна, коли спрацьовує функція запуску. Зазначається, що N Active Sound+ імітує шум 2,0-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом, який є в Elantra N.
Окрім того, оновлений Ioniq 5 N отримав автоматичне дальнє світло і систему Walk-Away Lock, яка автоматично блокує двері, коли водій відходить від авто на певну відстань. Завершує список оновлень тактильна сигналізація на кермі. Так, кермо починає вібрувати, щоб попередити водія щоразу, коли допоміжні системи виявляють небезпеку.