США та Канада хочуть відкрити транскордонний зарядний коридор для електромобілів. Мета полягає в тому, щоб сприяти купівлі електромобілів в обох країнах і дозволити на електромобілях долати більші відстані.
Передбачається, що на відстані приблизно у 1400 кілометрів від Каламазу в американському штаті Мічиган до міста Квебек кожні 80 кілометрів буде розташовано достатньо місць для зарядки. На кожній ділянці планується встановити щонайменше одну швидку зарядку.
«США та Канада вже давно мають продуктивне партнерство у сфері транспорту, і в продовження цього ми з гордістю оголошуємо про перший в історії американсько-канадський електричний коридор», - сказав міністр транспорту США Піт Баттігіг. «Завдяки інвестиціям в зарядну інфраструктуру, зробленим урядами США та Канади, ми створюємо нове покоління високооплачуваних робочих місць у виробництві».
З американського боку зарядний коридор пролягає вздовж автомагістралі 94 і через тунель під Детройтом до Канади. Там коридор також проходить через мегаполіси Торонто та Монреаль на шляху до міста Квебек.
«Цей перший транскордонний коридор альтернативного палива дозволить автомобілістам безтурботно перетинати кордон і заправлятися або підзаряджатися. Це ще один крок до чистішого повітря та допомагає людям економити гроші на традиційному паливі», - сказав міністр транспорту Канади Омар Альгабра.
Лише на канадській стороні заплановано встановити 215 зарядних станцій: 61 між Детройтом і Торонто та 154 між Торонто і Квебеком. Всі вони мають можливість заряджання за технологією CCS і знаходяться на відстані максимум шести миль (9,7 кілометрів) від відповідної федеральної автомагістралі.
Наразі незрозуміло, скільки зарядних пунктів буде побудовано між Каламазу і Детройтом. Ці два міста знаходяться на відстані близько 225 кілометрів одне від одного. Якщо взяти за мірило 80 кілометрів між зарядними парками, то вздовж I-94 їх має бути два - плюс, звісно, в самих містах, але там, де вже існує інфраструктура для зарядки.