Stellantis не поспішає відмовлятись від ДВЗ. Концерн, що володіє 14 брендами, заявив про інвестиції у розмірі 6 мільярдів доларів на нові двигуни внутрішнього згорання. За словами представників компанії, найбільша інвестиція в автомобільний сектор Південної Америки дозволить підтримати випуск понад 40 автомобілів і розробку двигунів, що можуть працювати на бензині та етанолі.
Stellantis також планує розробку гібридних авто з біпаливними силовими установками. Крім того, концер представить принаймні один електромобіль у регіоні. Інвестиції будуть здійснені між 2025 і 2030 роками.
Ці електрифіковані двигуни, що працюють на бензині та етанолі, розробляються для багатьох моделей у широкому портфоліо Stellantis. Крім того, усі вони будуть сумісні з існуючими виробничими лініями в Південній Америці. Нові гібридні моделі мають з'явитись наприкінці 2024 року.
Цей регіон має величезне значення для автомобільного концерну, враховуючи, що Stellantis має ринкову частку 31,4 відсотка в Бразилії та 23,5 відсотка в усій Південній Америці. Він також очолює рейтинги продажів в Аргентині та Чилі. Минулого року Stellantis продав понад 878 000 автомобілів у регіоні. Він також є лідером у сегменті комерційних автомобілів з часткою у 28,6 відсотка.
Основною причиною того, чому Fiat став найбільш продаваним брендом Stellantis у 2023 році, третій рік поспіль, були його відмінні показники в Південній Америці. Італійський автовиробник є тінню свого колишнього себе в Європі та майже відсутній у Північній Америці, але він все ще користується великим попитом у багатьох країнах Латинської Америки.