Stellantis представила комплексну стратегію по переходу на використання електричних силових установок

09 липня 2021
0
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

Компанія Stellantis представила комплексну стратегію по переходу на використання електричних силових установок. Реалізація цієї стратегії дозволить створювати привабливі, кращі в своєму класі електромобілі для входять до складу Компанії культових брендів. Власний досвід, партнерські відносини та спільні підприємства забезпечать пропозицію передових технологій за доступними цінами. Дана стратегія дозволить Компанії в середньостроковій перспективі досягти стійкої двозначної величини скоригованої маржі операційного прибутку (AOI).

«Stellantis завжди приділяє увагу в першу чергу клієнту. І ми хочемо реалізувати плани щодо інвестування більше 30 мільярдів євро, щоб запропонувати нові моделі культових брендів, які будуть володіти характеристиками, динамікою, стилем, комфортом і запасом ходу на електричній енергії, що дозволяє їм гармонійно вписатися в повсякденне життя нашого клієнта, - говорить головний виконавчий директор Stellantis Карлос Таварес (Carlos Tavares). – Стратегія, яку ми виклали сьогодні, концентрує необхідний обсяг інвестицій для виведення на ринок необхідних технологій в необхідний час. І це гарантує, що Stellantis зможе забезпечувати свободу пересування найбільш ефективним, доступним і відповідним вимогам сталого розвитку способом».

Фінансові показники

Stellantis планує в найближчі роки підвищити прибутковість. Цьому сприятиме реалізація синергетичних можливостей, що з'явилися в результаті створення групи компаній Stellantis. Прогноз річної синергії грошових коштів групи стабільно перевищує 5 млрд євро. Складена дорожня карта щодо скорочення собівартості акумуляторних батарей, безперервно триває оптимізація витрат на виробництво і дистрибуцію продукції, освоюються нові шляхи отримання доходів - зокрема, від дистанційних мережевих сервісів і бізнес-моделей майбутнього програмного забезпечення.

Stellantis ставить завдання завдяки реалізації всіх цих заходів в середньостроковій перспективі (приблизно до 2026 р) досягти стійких двозначних показників скоригованої маржі операційного прибутку, що зробить Компанію еталоном рентабельності в галузі забезпечення мобільності з використанням електричної енергії клієнтам у всьому світі.

Stellantis має намір стати лідером ринку автомобілів з низьким рівнем шкідливих викидів (low emission vehicles, LEV). Планується, що частка LEV в асортименті Stellantis буде неухильно зростати і до 2030 року перевищить 70% від загального числа проданих компанією в Європі легкових автомобілів, що на 10 процентних пунктів перевищує існуючі в даний час в галузі прогнози загальної структури ринку. Очікується, що в США частка LEV в асортименті легкових автомобілів і легких пікапів Stellantis до 2030 року перевищить 40%.

Для реалізації цієї стратегії Stellantis планує здійснити до 2025 року інвестиції в обсязі понад 30 млрд євро в розробки електричних силових установок і відповідного програмного забезпечення. У цей обсяг входять вкладення в акціонерний капітал спільних підприємств для фінансування їх діяльності. При цьому Stellantis намірений зберегти ефективність на рівні, що на 30% перевищує середній показник по галузі, з урахуванням співвідношення загальних капітальних витрат і витрат на НДДКР в порівнянні з доходами.

Компанія залишається прихильною планам зміцнення свого лідерства на ринку комерційної техніки в Європі і посилення позицій в Північній Америці, при цьому плануючи вийти на позиції світового лідера на ринку комерційних автомобілів з електричними силовими установками. Використовуючи знання і синергетичний ефект, впровадження технологій електрифікації для комерційної техніки буде протягом наступних трьох років поширене на всю продуктову лінійку в усіх регіонах, включаючи появу до кінця 2021 року середньорозмірних фургонів на водневих паливних елементах.

Дорожня карта Stellantis по переходу на електричну енергію охоплює весь ланцюжок створення вартості. Стратегія компанії по забезпеченню електромобілів акумуляторними батареями передбачає забезпечення до 2025 року ємностей, що перевищують 130 гігават-годин (ГВт • год), а до 2030 року - перевищують 260 ГВт • год. Запит на батареї для електромобілів і їх компоненти буде задоволений п'ятьма «гігафабрікамі» в Європі і Північній Америці, а також додатковими контрактами на поставку і партнерськими проектами, які зможуть стабільно забезпечувати загальний обсяг.

Stellantis підписала меморандуми про взаєморозуміння з двома партнерами в Північній Америці і Європі, що займаються виробництвом літієвого геотермального сольового розчину, щоб забезпечити стійкі поставки літію, що вважається найбільш критичним з точки зору доступності сировиною для батарей, а також для того щоб мати можливість інтегрувати літій в ланцюжок поставок, яка буде сформована.

На додаток до стратегій забезпечення поставок, технічний досвід Stellantis і синергія у виробництві дозволять знизити собівартість акумуляторних батарей. Планується, що за період з 2020 по 2024 рік собівартість акумуляторних батарей для електромобілів буде знижена більш ніж на 40%, а до 2030 року - ще на 20%. У зниженні собівартості враховуватимуться всі аспекти - загальна оптимізація батареї, спрощення формату модулів, збільшення розміру осередків і поліпшення хімічного складу акумуляторів.

Компанія має намір максимально збільшити термін служби акумуляторних батарей за рахунок ремонту, відновлення, вторинного використання і переробки, а також забезпечити стійку систему, в якій першочергову увагу буде приділено потребам клієнтів і проблем навколишнього середовища.

Основна увага – клієнту

Доступність автомобіля залишається пріоритетом для Stellantis, і компанія розраховує до 2026 досягти показника загальних витрат на володіння електромобілем, еквівалентних витрат на володіння автомобілем з ДВЗ.

Перехід на електричні силові установки - не єдина рішення «на всі випадки життя» в планах Stellantis. Кожен із приналежних компанії чотирнадцяти культових брендів прагне запропонувати повністю електричні рішення, які були б кращими в своїх класах, але зробити це чином, відповідним ДНК саме цього бренду. Stellantis оприлюднила набір гасел, які висловлюють унікальний підхід кожного з брендів до переходу на використання електричної енергії:

  • Abarth – « Розігрівати людей, але не планету » (“Heating Up People, But Not the Planet”)
  • Alfa Romeo – «З 2024 року Alfa стає Alfa e-Romeo» (“From 2024, Alfa Becomes Alfa e-Romeo”)
  • Chrysler – « Чисті технології для нового покоління сімей » (“Clean Technology for a New Generation of Families”)
  • Citro?n – «Citro?n Electric: благополуччя для кожного!» (“Citro?n Electric: Well-Being for All!”)
  • Dodge – «Взривати вулиці… А не планету» (“Tear Up the Streets… Not the Planet”)
  • DS Automobiles – « Мистецтво подорожувати. Крупним планом » (“The Art of Travel, Magnified”)
  • Fiat – «” Зелено” лиш то, що “зелено” для всіх» (“It’s Only Green When It’s Green for All”)
  • Jeep – « Свобода з нульовими шкідливими викидами » (“Zero Emission Freedom”)
  • Lancia – « Найелегантніший спосіб захистити планету » (“The Most Elegant Way to Protect the Planet”)
  • Maserati – «Найкраще в розкішній потужності. Тепер - з електроенергією » (“The Best in Performance Luxury, Electrified”)
  • Opel/Vauxhall – «Тепер «крутий» - значить «зелений»!» (“Green is the New Cool”)
  • Peugeot – « Перетворюючи мобільність епохи сталого розвитку в епоху якості » (“Turning Sustainable Mobility into Quality Time”)
  • Ram – « Створено служити сталому розвитку планети » (“Built to Serve a Sustainable Planet”)
  • Комерційна техніка – “ Світовий лідер в електричній комерційній техніці» (“The Global Leader in e-Commercial Vehicles”)

Запас ходу і швидка зарядка - ключові фактори, що сприяють визнанню BEV споживачами. Stellantis вирішує цю задачу за допомогою BEV, які будуть мати запас ходу 500-800 км, а швидкість швидкої зарядки буде найкращою в своєму класі - 32 кілометра запаса ходу автомобіль буде отримувати за хвилину.

Stellantis запропонує повноцінний пакет рішень для клієнтів, аби спростити їх користування електромобілем. Зусилля компанії в цьому напрямку будуть включати забезпечення повсякденних пропозицій по смарт-зарядці з використанням енергії, одержуваної з екологічно чистих джерел, підключення до існуючих партнерських програмам для розширення можливостей зарядки, а також прискорення інтелектуального використання електромереж.

Компанія розраховує задовольнити потреби своїх різноманітних клієнтів, підтримуючи розвиток мереж швидкої зарядки по всій території Європи, якому сприяє меморандум про взаєморозуміння (MOU), підписаний між Free2Move eSolutions і Engie EPS. Мета цього кроку полягає в тому, щоб створити на ринку Північної Америки бізнес-модель, аналогічну тій, що створили Free2Move eSolutions.

Фактори, що сприяють розвитку смарт-технологій

В основі всіх електромобілів брендів Stellantis буде лежати чотири платформи, розроблені саме для створення електромобілів. Платформи спроектовані з високим рівнем гнучкості (довжина і ширина) і передбаченою можливістю використання загальних компонентів. Це забезпечує економію на масштабування, оскільки кожна з платформ може підтримувати виробництво до двох мільйонів автомобілів на рік.

Чотири платформи:

  • STLA Small, забезпечує запас ходу до 500 км
  • STLA Medium, забезпечує запас ходу до 700 км
  • STLA Large, забезпечує запас ходу до 800 км
  • STLA Frame, забезпечує запас ходу до 800 км

Лінійка силових установок включає в себе сімейство з трьох модулів електричного приводу (EDM), які об'єднують двигун, коробку передач і інвертор. Ці EDM компактні, гнучкі і легко масштабуються. На основі EDM можна конфігурувати автомобіль з переднім, заднім або повним приводом, а також електричним повним приводом 4xe.

Поєднання платформ, EDM і акумуляторних батарей з високою щільністю заряду забезпечить автомобілям кращі в своєму класі характеристики ефективності, запасу ходу і швидкості підзарядки.

Програма оновлення апаратної бази і оновлення програмного забезпечення по бездротовій мережі продовжить термін служби платформ до наступного десятиліття. Stellantis буде власними силами розробляти програмне забезпечення і засоби управління, щоб підтримувати характеристики, унікальні для кожного бренду.

Акумуляторні батареї будуть адаптуватися під різні транспортні засоби - від невеликих батарей для міських автомобілів до акумуляторів з високою щільністю заряду для найбільш потужних автомобілів і вантажівок. Для задоволення різноманітних потреб клієнтів, до 2024 року планується використовувати два типи акумуляторів: варіант з високою щільністю заряду і альтернативний варіант, який не містить нікель і кобальт. До 2026 року планується представити першу конкурентоспроможну технологію твердотільних акумуляторів.

Stellantis в даний час має або завершує створення декількох спільних підприємств, що спеціалізуються на ключових технологіях: від електричних силових агрегатів і електронних трансмісій - до виробництва хімічних складових акумуляторних елементів, розробки і виробництва цифрових приладових панелей, створення персоналізованих мережевих сервісів. Такі партнерства відкривають перед Stellantis можливість використовувати не тільки свої внутрішні компетенції, а й досвід партнерів для більш швидкого виведення на ринок нових технологій і рішень, оптимізуючи при цьому розподіл капіталу для подальшого підвищення ринкової конкурентоспроможності Stellantis.

«Можливо, шлях переходу на використання електрики - найважливіша цеглинка, яку потрібно закласти, якщо всього через шість місяців після народження Stellantis ми починаємо відкривати завісу над її майбутнім. Зараз вся компанія знаходиться в режимі повної реалізації, прагнучи перевершити очікування будь-якого клієнта і прискорити нашу участь в процесі переосмислення подальшого шляху для світу, - говорить Карлос Таварес. – У нас є масштаби, навички, дух і стійкість для досягнення двозначної величини скоригованої маржі операційного прибутку, ми займаємо лідируючі позиції в галузі за показниками ефективності та створюємо електрифіковані автомобілі, що будять пристрасть».

Джерело: Stellantis

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація