Subaru зменшить виробництво у США після «тарифних війн» Трампа

Subaru зменшить виробництво у США після «тарифних війн» Трампа

04 травня 2025
0

Японська компанія Subaru оголосила про наміри скоротити обсяги виробництва автомобілів у США на тлі загострення торговельних суперечок між Вашингтоном і Оттавою. Причиною такого рішення стали відповідні мита, запроваджені Канадою у відповідь на політику попередньої адміністрації США, зокрема дії Дональда Трампа, спрямовані на введення додаткових тарифів на імпорт товарів із низки країн. У результаті компанія прийняла стратегічне рішення зменшити залежність від американських виробничих майданчиків, зокрема в Індіані, та переорієнтувати постачання автомобілів на канадський ринок безпосередньо з Японії.

У 2024 році з 68 тисяч автомобілів Subaru, реалізованих у Канаді, близько 26% були зібрані на території США. Проте після введення нових мит на імпорт з американських заводів вартість цих автомобілів стала менш конкурентоспроможною. Це змусило Subaru переглянути логістику постачань і скоригувати виробничу стратегію. Як пояснив генеральний директор компанії Ацуші Осакі, така реорганізація є вимушеною і має на меті захистити бізнес від подальших наслідків торговельної конфронтації між двома північноамериканськими державами. Він підкреслив, що з урахуванням нинішньої ситуації набагато вигідніше експортувати машини до Канади з японських підприємств, навіть враховуючи витрати на транспортування.

Водночас ця реорганізація, за даними з внутрішніх джерел компанії, матиме прямі соціально-економічні наслідки. Оскільки обсяги випуску на американському заводі в штаті Індіана зменшаться, частину працівників доведеться звільнити. Найбільше скорочення торкнеться моделі Subaru Outback, яка наразі є однією з найпопулярніших у Канаді, але при цьому виробляється виключно на території США. У компанії визнають, що імпортувати цю модель з Індіани стане економічно недоцільно, тож постачання скоротять. Вже до початку 2026 року частка американських автомобілів Subaru на канадському ринку має зменшитися з нинішніх 26% до 10%.

Ці зміни збігаються у часі з очікуваним запуском нового, сьомого покоління Subaru Outback, дизайн якого вже викликав суперечливу реакцію в середовищі шанувальників бренду. Модель має надійти на ринок Північної Америки наприкінці 2025 року, однак не виключено, що через нову митну політику обсяг її продажів виявиться нижчим, ніж прогнозували раніше. Утім, Subaru сподівається, що до моменту старту продажів нової генерації ситуація з тарифами може змінитися. На фоні політичної турбулентності, пов'язаної з майбутніми виборами у США, у компанії не виключають перегляду торговельних угод або пом'якшення обмежень, які дозволять зберегти баланс між виробничими потужностями в Америці та потребами канадського ринку.

Джерело: Automotive News
Фото: Subaru

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація