У мережі з'явилися нові фотографії прототипу Chevrolet Corvette C8, який проходить дорожні випробування з обладнанням для вимірювання шкідливих викидів. Автомобіль був помічений з характерними елементами, що одразу привернули увагу експертів. Йдеться про широке кузовне обвісне оформлення, яке зовні нагадує спортивні модифікації E-Ray та Z06, зокрема через агресивні форми та присутність аеродинамічного антикрила, подібного до того, що встановлюється у версії Z06 з пакетом Carbon Aero. Однак головну інтригу викликає складна вимірювальна апаратура в задній частині автомобіля, що явно свідчить про проведення замірів рівня шкідливих викидів у рамках тестування нової або модернізованої силової установки.
Поява такого прототипу викликала дискусії серед журналістів і галузевих аналітиків. Деякі припускають, що перед нами ранній тестовий зразок Chevrolet Corvette Grand Sport, який традиційно займає проміжне місце в лінійці між базовою моделлю Stingray та екстремальним Z06. Інші ж вважають, що мова йде про нову, можливо, експериментальну версію Corvette E-Ray - першого в історії моделі гібридного варіанту - яка може отримати вдосконалену силову установку, зокрема модернізований бензиновий двигун у парі з електричним приводом.
Окремі припущення також стосуються нового покоління двигунів Small Block V8, які мають замінити поточний атмосферний 6,2-літровий LT2, що використовується в Corvette Stingray і гібридному E-Ray. Саме цю версію підтримують і свіжі офіційні дані від General Motors, які свідчать про те, що компанія вже інвестувала 579 мільйонів доларів у модернізацію виробничого майданчика у Флінті, штат Мічиган. Саме там планується розпочати серійне виробництво нового покоління Small Block V8. Цей двигун, за інформацією внутрішніх джерел, з'явиться спершу на пікапах Chevrolet Silverado та GMC Sierra модельного року 2027, а пізніше буде інтегрований у великі позашляховики концерну, зокрема Chevrolet Tahoe, Suburban, GMC Yukon та Cadillac Escalade.
Хоча офіційно General Motors наразі не підтверджує жодних змін у Corvette, очікування оновлення спортивного купе до 2026 року стає все реалістичнішим. Тим паче, що запуск нового покоління двигуна логічно вписується у часові рамки та технологічну еволюцію моделі. За попередньою інформацією, новий мотор збереже класичну компоновку V8 з кутом розвалу циліндрів 90 градусів і перевірену систему клапанного механізму з штангами (pushrod), однак матиме суттєво покращені показники потужності, паливної ефективності та загальної динаміки.
За словами президента General Motors Марка Ройса, новий двигун матиме орієнтовно на 10-12% вищу ефективність у порівнянні з версією 2019 року, що є значним досягненням з урахуванням збереження атмосферної архітектури та традиційного характеру Small Block. Це свідчить про подальший розвиток платформи Corvette як з технічного боку, так і в напрямку відповідності сучасним екологічним стандартам без відмови від характеру моделі, за який її цінують прихильники в усьому світі.
Таким чином, поява C8 Corvette з випробувальним обладнанням на дорогах загального користування - це не просто ознака майбутнього оновлення, а натяк на серйозні технологічні зміни, які незабаром можуть змінити сприйняття класичних американських спорткарів у нову епоху електрифікації та підвищених екологічних вимог.