Заводський музей Toyota опублікував зображення найрідкіснішого автомобіля своєї колекції - білого кабріолета Toyopet Crown Custom Sports 1960 року. Усього було випущено п'ять таких. З них зберігся лише один. Це була перша спроба компанії зробити автомобіль із замовним кузовом.
Основою для кабріолета став седан Toyopet Crown. Дводверний кузов із посадковою формулою 2+2 та знімним жорстким дахом намалював дизайнер Мотокі Хама. Виготовлений він із передового на той момент композитного матеріалу та армованого скловолокном пластику.
У салоні встановлено велике кермо з дерев'яним ободом. Передня панель пофарбована у колір кузова. Кількість приладів та тумблерів мінімальна. Через надзвичайно низький дах сидіння прикручені прямо до підлоги.
Для кабріолета 1,5-літровий чотирициліндровий двигун серії R c водяним охолодженням базового седана дещо допрацювали. Зокрема, оснастили новим розподільним валом, легшим маховиком та здвоєним карбюратором. Важіль перемикання коробки переїхав з кермової колонки на підлогу.
Перетворення звичайного седана на кабріолет коштувало $9 488, що приблизно на $2 705 більше, ніж ціна тодішнього флагмана марки Toyota Crown Deluxe. Кожного дня єдиний Toyopet Crown Custom Sports стає дорожчим. Саме тому Toyota зберігає його в секретному гаражі та демонструє публіці тільки в особливих випадках.