Відтепер туристичні автобуси Scania Touring можна замовити і з двигуном, який працює на зрідженому чи стиснутому газі, а також біогазі. Це 13-літровий агрегат, що розвиває 410 к.с. та 2000 Нм. Таким чином, за потужності крутним моментом він не поступається дизельному, проте має нижчі експлуатаційні витрати.
Дуже важливим є й екологічний аспект. При використанні біогазу - відновлюваного пального - кількість викидів СО2 від «свердловини до колеса» знижується на 90%. Стандартний бак забезпечує запас ходу до 1000 км, тобто лише на рівні дизельної машини.
Зазначимо, що компанія Scania сьогодні вже активно використовує газові двигуни на міських та приміських автобусах. А вдосконалення технології, зокрема охолодження газу та перетворення його на енергоємну рідину, дозволяють активно застосовувати LBG/CNG й на автобусах для далеких подорожей.
Scania працює над газовими двигунами з початку 1900-х років і сьогодні є лідером із встановлення таких моторів на великовантажні автомобілі, у тому числі автобуси.