У Фінляндії відмовляються страхувати електричні Porsche та Audi

У Фінляндії відмовляються страхувати електричні Porsche та Audi

18 січня 2024
8

Зима вкотре підняла тему пошкодження акумуляторів електромобілів. У Фінляндії застрахувати моделі Porsche Taycan та Audi E-tron GT стає проблематично через високу вартість заміни акумуляторів.

Тягові батареї електромобілів практично завжди розташовуються на підлозі автомобіля між осями. Тому вплив ударів по акумуляторах не є великим сюрпризом, але в разі пошкодження витрати на ремонт або заміну акумуляторів надто високі.

Не страхують електричні Audi та Porsche у компанії «If», яка змінила свої принципи щодо страхування Porsche Taycan. Лінія також поширюється на сестринську версію моделі Audi E-Tron GT і RS E-Tron GT.

«На даний момент в If ми не надаємо нове каско для таких моделей електромобілів: Porsche Taycan, Audi e-Tron GT і Audi RS e-Tron GT», - говорить Пітер Розеліус, менеджер із продуктів страхування транспортних засобів в «If».

«На даний момент рішення обмежити комплексне страхування для цих моделей автомобілів пов'язане з надзвичайно високими витратами на ремонт пошкоджень акумуляторів у Фінляндії. Крім того, пошкодження акумуляторів, здається, трапляються з ними частіше, ніж з іншими електромобілями, і заміна всієї акумуляторної батареї замість її ремонту, здається, є переважаючою практикою. Не страхуючи цю дуже невелику, але групу автомобілів підвищеного ризику, ми можемо запропонувати великій кількості клієнтів доступне страхування електромобілів», - повідомили в компанії.

«В принципі, одна і та ж політика застосовується як до приватних, так і до корпоративних клієнтів», - продовжує Розеліус.

Він розповів про випадок «If», де ремонт семиміліметрової западини в батарейному відсіку Porsche Taycan означав заміну всієї батареї. На той момент загальна вартість становила понад 80 000 євро.

Джерело: 24tv.ua
Фото: Moottori

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Навіть страхові компанії починають розуміти, що ремонт електромобілів може їх розорити. Але адепти електричок мають іншу думку

-22ВІДПОВІСТИ  
tavrygan  

No Mercy, Тільки одна страхова компанія у Фінляндії і на окремі моделі з низьким кліренсом... Фінни пересядуть на E- tron , iX 1, або EX 90 і проблеми зі страхуванням відпадуть , бо ризик пошкодження аккумулятора мізерний , через високий кліренс

+6-1ВІДПОВІСТИ  
Manaux  

Ви просто ніколи не міняли сажевий фільтр, чи не ліквідували наслідки обриву реміня ГРМ, чи не робили капіталку двигуна, чи не міняли форсунки, чи не ремонтували мехатронік ДСГ чи варітор. Ви просто дитина або щасливий власник нового ДВЗ авто на гарантії. У кого було за життя 5+ різних ДВЗ авто, розуміють, що електрички - то топ по надійності і простоті ремонту

+8-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Manaux, купуйте бензинові авто, а не дизельні, там дешевше обслуговування. В мене було більше ніж 5 авто, від Таврії 20 років тому і до Туарега і Ауді. Було пару електричок з США. Також у знайомих брав кататися. Ви мабуть не міняли батарею на електричці, яка коштує 8-20 тисяч долларів. Капіталка ДВЗ коштує 500-3000 долларів.І ще врахуйте початкову вартість електрички , яка на тисячі долларів вища ніж аналоги на ДВЗ. І де там економія?

-21ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Manaux, і так, ні ДСГ, ні варіатор не ремонтував, бо ніколи не купував машини ні на варіаторі, ні з ДСГ.

-16ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 3

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація