У Китаї різко скоротились продажі авто європейських преміальних брендів

У Китаї різко скоротились продажі авто європейських преміальних брендів

21 жовтня 2024
2

У Китаї різко скоротились продажі BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen та Porsche. За оцінками аналітиків, сукупна частка BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen та їх дочірніх брендів впала з 25 до 14 відсотків за п'ять років. Про це повідомляє Bloomberg.

Зазначається, що китайські покупці більше не готові переплачувати за керованість, потужний двигун та бренд: споживачі обирають «технічну вишуканість», причому у дуже специфічному розумінні. На ринку КНР останнім часом інтерес викликають нові інформаційно-розважальні комплекси, функції доповненої реальності, цифрові послуги. Клієнти стверджують, що електромобілі BYD, Xpeng або Nio дешевші, краще оснащені та більш функціональні, ніж представники німецького автопрому.

Статистика відображає цю точку зору: у третьому кварталі 2024 продажі BMW в Китаї впали на 30%, Mercedes-Benz втратив 13%, Porsche недорахувалася 19% продажів, а Volkswagen закрив три місяці з результатом у -15%.

Німецькі автогіганти разом узяті коштують близько половини біржової вартості BYD, але ринок Китаю надто важливий для автовиробників із Німеччини, щоб припинити боротьбу. Експерти Bloomberg припустили, що спроби утримати ринкові позиції в Китаї можуть бути «величезною авантюрою».

Цікаво, що вийти з китайського сегменту ринку не так просто: спільні підприємства з автовиробниками з КНР влаштовані таким чином, що без узгодження не можливі ні масштабні скорочення робочих місць, ні продаж частки в спільному підприємстві.

Джерело: РБК-Україна
Фото: Mercedes-Benz

Обговорення новини

Andriy86  

Для європейських покупців це може привести до зростання цін на авто, як вже відбулось з Фольксваген.

-5ВІДПОВІСТИ  
Tymur_S  

Andriy86, не думаю. Просто мое буде нижчий попит

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація