Команди «Формули-1», як правило, стримано розповідають про свої трансмісії. Але тепер, коли розробка силових агрегатів заморожена до 2026 року, Mercedes-Benz вирішив розкрити технічні подробиці своєї гібридної системи.
Трансмісія Mercedes-Benz складається з двигуна внутрішнього згоряння, двох електродвигунів, акумулятора та великої кількості силової електроніки. Один електродвигун інтегрований у турбокомпресор і частково використовує енергію вихлопу. Він також може забезпечити миттєве прискорення двигуна, якщо акумулятор містить достатньо енергії для цього.
Інший електродвигун інтегрований у коробку передач. Він може подавати потужність безпосередньо на задні колеса та збирати енергію під час гальмування. Ці системи працюють разом із силовою електронікою та акумулятором. Сама батарея складається приблизно з 200 окремих елементів. Вони упаковуються в одну коробку з інверторами та силовою електронікою, і все охолоджується в загальному контурі.
Відео було зосереджено на цьому контурі охолодження, зокрема тому, що головний спонсор Mercedes-Benz, компанія Petronas, розробила охолоджуючу рідину. Він діелектрик, тобто, навіть якщо він потрапить у силову електроніку, це не спричинить короткого замикання. Ці типи ізоляційних охолоджуючих рідин зазвичай використовуються в гібридних і електричних транспортних засобах.