У Німеччині показали новий Mercedes-Benz E-Class

У Німеччині показали новий Mercedes-Benz E-Class

27 квітня 2023
8

У Німеччині презентовано новий Mercedes-Benz E-Class шостого покоління. Преміальний седан надійде у виробництво з літа, а потім до нього приєднається і універсал. Подробиці новинки розкрили на офіційному сайті Mercedes-Benz.

Новий Mercedes E-Class W214 став стрімкішим на вигляд і схожий на старшого брата S-Class W223. У нього довгий капот, похилий дах і висувні дверні ручки. Аеродинаміка також покращена - коефіцієнт лобового опору знижено до 0,23.

Від побратимів новий Mercedes E-Class відрізняють оригінальні фари з матричною оптикою. На вибір запропонують кілька видів решітки радіатора: із класичними хромованими смугами або великою трипроменевою зіркою, а також із підсвічуванням. Пізніше з'явиться ще й решітка від AMG.

Новий Mercedes E-Class W214 став більшим і просторішим усередині, а об'єм його багажника зріс до 540 л.

Розміри Mercedes E-Class 2024:

  • довжина - 4949 мм;
  • ширина - 1880 мм;
  • висота - 1468 мм;
  • колісна база - 2961 мм.

Інтер'єр виконаний у стилі електрокарів лінійки Mercedes EQ. У топовій версії на передній панелі встановлені відразу три дисплеї, один з яких призначений для пасажира. Підсвічування може пульсувати у такст із музикою.

Mercedes E-Class 2024 отримав нову версію мультимедійної системи MBUX, в яку вшиті Zoom, Tik-Tok та гра Angry Birds. До того ж, з'явився інтернет 5G, а за доплату доступні камера для селфі та відеореєстратор.

Перелік доступних опцій також поповнили доступ до салону зі смартфона та інноваційного паркувального автопілота, що дозволяє седану займати паркомісце без водія в салоні.

Усі Mercedes E-Class 2024 стали гібридами. Зі старту запропонують бензинові турбомотори об'ємом 2,0 л (204 і 258 к.с.) і 3,0 л (375 к.с.), а також 2,0-літровий 197-сильний турбодизель. Всі вони доповнені 48-вольтною «м'якою» гібридною установкою. Будуть доступні і плаг-ін гібриди на 204 та 252 к.с.

Седан Mercedes оснащений 9-ступінчастою автоматичною КПП, а привод може бути заднім або повним. За доплату запропонують керовані задні колеса, адаптивні амортизатори та пневмопідвіску.

Джерело: Фокус

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Дуже класна машина візуально. Але нижня лінія фар і стопів викликає запитання. Навіщо було робити ці "хвилі"? Якось вибивається з загального стилю авто.

+2-5ВІДПОВІСТИ  
Ярослав Товкайло  

nikolaynovgorodskiy, хвилі потрібно було робити через те, що це e-class, і така от двосекційна оптика є його родовою рисою вже протягом 4х поколінь, просто щоразу це інакше обігрують.

+1-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Ярослав Товкайло, то все зрозуміло, але ці хвилі як окуляри якісь. Не йде до загального дизайну.

-4ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
Viktorio  

И хорошо хоть так, а то если бы пошли по пути BMW...

+4-1ВІДПОВІСТИ  
Jestemoffi  

Виглядає просто неймовірно!
І знову пішла мода 4-ьох "очевих" фар=)
Як то кажуть "Усе нове-це добре забуте!

+2ВІДПОВІСТИ  
Dmitry07  

У дизайнерів зі смаком все добре, а кому не пасує їздить на вагі чи регані

+1ВІДПОВІСТИ  
Jura  

А як на мене дизайн екстер'єру все гірший та гірший (кузов де в фонорях "зіркова пилюка" значно оригінальніший, довершеніший та очевидно гарніший)! Взагалі мерседес в плані дизайну - зливає головним німецьким конкурентам, та й навіть сутево дешевшій японській мазді!

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація