У Porsche пояснили, чому надто довго переводять модельну лінійку на електротягу

У Porsche пояснили, чому надто довго переводять модельну лінійку на електротягу

29 жовтня 2024
59

Компанія Porsche має труднощі з відмовою від ДВЗ через клієнтів. Покупці преміального бренду хочуть і надалі купувати машини з бензиновими двигунами. До кінця десятиліття бренд розраховує, що електромобілі становитимуть близько 80 відсотків всього обсягу продажів.

Однак у компанії вже заявляють, що виконання амбітного плану залежатиме від реакції клієнтів. Фінансовий директор Porsche Лутц Мішке визнає, що перехід на електротягу дається набагато складніше, ніж очікувалося.

Топ-менеджер заявив, що ситуація в Китаї, а також на європейському та американському ринках залишається досить складною для преміальних брендів, які вирішили перейти на електротягу. Покупці люксових машин все частіше віддають перевагу традиційним двигунам внутрішнього згоряння.

У зв'язку з цим Porsche вирішив освіжити лінійку своїх бензинових та гібридних моделей. Інженери бренду зможуть модернізувати як існуючі ДВЗ, так і продовжувати поступову електрифікацію.

В рамках такого підходу компанія може розробити деякі електромобілі у версії з ДВЗ. Наприклад, моделі Cayenne та Panamera продовжать випускати з традиційними моторами, які будуть йти поруч з повністю батарейними модифікаціями.

Водночас у модельному ряді марки будуть виключно електричні моделі, які підтверджуватимуть ставку бренду на електрифікацію. Серед таких машин – Macan, Cayman і Boxster, модифікації яких із ДВЗ вже знято з виробництва через європейські регуляторні вимоги.

Джерело: Мотор
Фото: Porsche

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Як неочікувано, що клієнтам нафіг не потрібні електрички, які їм намагаються нав'язати.

+2-12ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

No Mercy, вони то потрібні але в інших сегментах і не всім.
Є якась аудиторія але вона якщо і збільшується, то поступово.
І точно люди, які можуть викласти 200 тисяч за нову автівку, не хочуть мати компромісів та неповних відчуттів.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

3xcool, так навіть за 15 тисяч євро можна купити автівку на ДВЗ і не мати компромісів, просто їздити)

-7ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 25
Oleg_H  

"купляти нові офіційні авто мають точно більше 90% українців" - після цього можна далі не читати.
І ні, я не барижу авто. Я айтішник. Я просто їх часто міняю. Тому що в сім"ї 3 автомобіля.
І як бачиш, система мене на намахала чомусь. Про які півроку-рік ти говориш? Звернись в нормальну компанію, яка ганяє авто сотні в місяць. І не будеш чекати півроку. і за 3 місяці будеш їздити на авто. вже відремонтованому

+3-2ВІДПОВІСТИ  
RaMoNVicious  

Oleg_H, а чього не читати? Кредити на авто - існують. Я своі нові авто брав в кредити, при тому на руках грошей було десь до 5К баксів.

Айтішник який восховляє китайскі автомобілі? Ого, оце мега-кєк (піду своїм колєгами айтішникам роскажу). Не думав, що є айтішники які не можуть в 2+2 і не розуміють чому в китає цей СонгПлюс коштує 20К, а ід.3 в єіропі від 33.3К. XD

Це ти думаєш, що тебе не намахала система. Бо визнавати, що намахався - мозок не любить.

Я вже їзжу на авто, якому 4 роки як вийшов с заводу і який ще рік буде на повній гарантії від виробника. Нашо мені якесь лайно бите брати, яке будуть ремонтувати лайном зі шротів чи з китаю? От щоб що?

+4-8ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

RaMoNVicious, " не розуміють чому в китає цей СонгПлюс коштує 20К, а ід.3 в єіропі від 33.3К" - тому що батарея поки доїде до європи подорожчає в 3 рази. Не хочуть китайці продавати європейцям свої батареї задешево. А своє виробництво європейці так і не змогли масштабувати і досягти нормальних цін.

+6-3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 28

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація