Міністерство внутрішньої безпеки США фінансує інфраструктуру EV ARC від Beam Global. Пуерто-Ріко отримує свої перші автономні зарядні пристрої для електромобілів, які повністю працюють від сонячної енергії.
Зростаюча кількість потужних стихійних лих, зокрема ураганів, становлить серйозну загрозу для енергосистеми Пуерто-Ріко. За останнє десятиліття кількість перебоїв в електропостачанні збільшилася на 64%, причому 83% з них спричинені погодними явищами. Після того, як урагани «Ірма» та «Марія» пронеслися регіоном, уряд Пуерто-Ріко підрахував, що на ремонт та заміну інфраструктури острова потрібно понад 130 мільярдів доларів. Урагани залишили електроенергетичну мережу територій у руїнах, що призвело до найтривалішого відключення електроенергії в історії США. Навіть незважаючи на те, що було представлено декілька проєктів, спрямованих на забезпечення довгострокової стійкості мережі, для захисту острова від вітрів зі швидкістю понад 160 км/год та сильних повеней мало що вдалося зробити.
Beam Global, лідер в галузі стійкої інфраструктури зарядки електромобілів, має рішення цієї проблеми, це автономні системи ARC для електромобілів, що повністю працюють на сонячній енергії. У вівторок компанія оголосила, що Пуерто-Ріко розпочала встановлення зарядних станцій ARC для електромобілів на сонячних батареях, які можуть заряджати урядові електромобілі у разі стихійного лиха.
Десмонд Уітлі, генеральний директор Beam Global, пояснює важливість наявності таких опцій, як EV ARC: «Збільшення частоти та інтенсивності стихійних лих потребує підвищеної готовності до них. Продукція Beam розроблена та спроєктована для роботи в екстремальних умовах. Треба визнати, що 25% інфраструктури заряджання електромобілів мають бути відключені від мережі, щоб вона продовжувала працювати у разі збою централізованої мережі. Ці встановлення в Пуерто-Ріко є чудовим прикладом дій, які робить уряд США, щоб забезпечити початок стратегічного резерву електроенергії (SES)».
Зарядні пристрої Beam EV ARC можуть генерувати та зберігати власну електрику, використовуючи відновлювану енергію сонця. Інфраструктура зарядки призначена для роботи в екстремальних погодних умовах, із захистом від повеней на глибині до 3 метрів та опором вітру близько 200 км/год.
Зарядні станції EV ARC на сонячних батареях включені до списку дозволеного обладнання FEMA під позначкою 10BC-00-SOLR Chargers. Компанія стверджує, що їх можна розгорнути за кілька годин, особистий рекорд встановлення становить чотири години.