Румунська компанія Metaplast представила Dacia Duster Electric - як стверджує видання EVmarket, перший Duster з повністю електричною силовою установкою. На трансформацію кросовера пішло понад два роки і 150 тисяч євро. Перспективи проекту незрозумілі, і навіть їздити дорогами загального користування такий Duster не може, оскільки його необхідно омологувати.
«Зелений» Dacia Duster замислювався як тестовий автомобіль для деталей компанії Metalplast, яка виготовляє нестандартний пластик для тюнінгу. Кросоверу дісталися великі бампери, розширені колісні арки, що приховують великі колеса, збільшені пороги, дифузор та заглушка на місці решітки радіатора.
Povestea primului SUV Dacia Duster Electric. Are suspensie pneumatic? ?i un motor electric de 230 CP -->...
Опубліковано EVmarket Субота, 18 травня 2024?р.
За основу взяли Duster другого покоління з дизельним мотором, який мав вирушити на звалище. Замість 1,5-літрового двигуна його оснастили 215-сильним агрегатом від Nissan Leaf, зменшивши загальну віддачу до 60 відсотків. З місця до 100 км/год 1700-кілограмовий електричний кросовер може розігнатися лише за 11-12 секунд. Звичайному Duster з рідним «дизелем» на цю вправу було потрібно 10,2 секунди.
До оснащення кросовера увійшли пневматична підвіска та акумулятор ємністю 55 кВт.год від Volkswagen ID.3, на повному заряді якого кросовер може проїхати до 350 кілометрів. Заряджається він від пристрою змінного струму потужністю 22 кВт. Скільки часу займе заряджання, не вказано.