Не чекайте цього року побачити на Женевському автосалоні автомобілі BMW, Volkswagen Group, Mercedes-Benz та інших великих автовиробників. Захід, який історично приваблював безліч автомобільних ентузіастів та лідерів галузі, втратив свою популярність. Як повідомили організатори шоу, про готовність взяти участь у ювілейному, сотому за рахунком автосалоні заявили лише вісім автомобільних брендів. Він пройде 26 лютого по 3 березня у виставковому центрі Palexpo в Женеві, Швейцарія.
Європу на виставці 2024 року представлять Renault та Dacia - найбільші виробники Старого континенту. З Японії на шоу приїде тільки компанія Isuzu Motors, яка випускає вантажівки, позашляховики та автобуси під маркою Isuzu. Також заявки на участь у шоу подали BYD, Lucid, MG Motor, Microlino та Pininfarina.
Скорочення кількості учасників пояснюється тим, що все більше автовиробників використовують для презентації свого продукту цифрові платформи та регіональні заходи. Ще один фактор - зниження витрат, а участь у виставках рівня Женевського автосалону коштує дорого.
У організаторів GIMS таке «урізане» представництво автовиробників викликає побоювання щодо майбутнього таких заходів, зокрема у Європі. Особливо у світлі глибокої трансформації у бік електричних та автономних транспортних засобів.