Після довготривалої кризи у серпні українських ринок автобусів став подавати перші позитивні сигнали. Як свідчить статистика AUTO-Consulting, серпень став першим місяцем з початку російського вторгнення, коли можна констатувати, що ринок автобусів почав відроджуватися.
Поки що кількість оборуток ще мала, але експерти вже фіксують первний прогрес, і на ринку почали працювати ордразу декілька операторів.
Так, за підсумками серпня лідером ринку є український Ataman, який обрала більша половина споживачів. На другому місці опинилися турецькі Otokar. Також відновив продажі й чернігівський завод «Еталон».
Крім того автобуси на український ринок постачали турецькі Guleryuz та Temsa. Відновили закупівлю автобусів і деякі українські міста, що обіцяє відновлення ринку й у майбутньому.
Крім того, потроху відновлюється і закупівля шкільних автобусів, потреба в яких зараз просто велитенська, отже дилерам ще буде що продавати.
Однак підсумки 8 місяців 2022 року дуже не втішні. Зкагалом, в Україні було реалізовано лише 196 автобусів. Це на 59% гірше, ніж у минулому році.