Підсумки продажу вантажних автомобілів повною вагою більше 3,5 т у вересні зафіксували уповільнення відновлення. Фактично два останніх місяці ринок нових вантажівок показує однакові цифри, які менші від показників пікового липня.
Цьому є декілька пояснень. По-перше, імпортери не можуть доставити усі законтрактовані вантажівки через брак виїзних водіїв. А по-друге, кліенти після нового курсу гривні трохи охололи до купівлі нової техніки.
Але, ринок у вересні фінішував з показником -26% падіння, у порівнянні з минулим роком. За підсумками 9 місяців падіння більш істотне -40%. Отже, ринок потроху відновлюється, але темпи відновлення сповільнилися.
Цікаво, що усі ТОП-5 лідерів ринку вже перевищили по продажу результат вересня 2021 року. Найбільш стрімке зростання у вересні зафіксовано у DAF, якому вдалося стати №2 на українському ринку.
Також ринок продовжує шукати заміну МАЗу для комунального сегмента, але поки що остаточний лідер у цій царині ще не сформовано.