Уряд Італії розглядає можливість наслідувати підхід Франції, запровадивши економічні пільги, які можуть негативно вплинути на китайські електромобілі, вироблені з використанням енергії, що була отримана від вугільних електростанцій.
Таким чином, Італія шукає способи обмежити навалу електромобілів з Китаю на свій ринок. Зазначається, що Рим може запропонувати стимули для покупки електромобілів з урахуванням викидів вуглецю, що утворюються в процесі виробництва та доставки машин.
Невдовзі після того, як Європейська комісія висловила стурбованість кількістю електромобілів китайського виробництва, які продаються по всьому континенту, Франція запропонувала нові правила, згідно з якими стимули можуть пропонуватися на основі того, скільки енергії витрачається на їх будівництво та транспортування. Правила Франції також можуть змінювати стимули залежно від типу акумулятора електромобіля.
У розмові з Reuters два неназваних джерела стверджують, що Італія розглядає подібні правила, щоб перешкоджати продажу китайських електромобілів, які в основному будуються на заводах, що використовують електроенергію, вироблену з вугілля. Такі правила дозволять Італії та Франції обійти правила конкуренції Європейського Союзу, які не дозволяють країнам віддавати перевагу місцевим виробникам.
Якщо подібні правила будуть запроваджені в Італії, вони стануть частиною ширшого плану захисту та розвитку місцевої автомобільної промисловості. У тому ж звіті додається, що уряд Італії змушує Stellantis збільшити наростити виробництво машин в країні до 1 мільйона штук на рік.