Нове дослідження показало, що автомобільні дилери, продаючи електромобілі з тестових парків з великими знижками, які іноді сягають понад 50%, суттєво впливають на ціноутворення вживаних авто на електротязі загалом.
Зазначається, що завдяки наявним стимулам електромобілі з малим пробігом, наприклад Nissan Leaf і Opel Mokka Electric, можна купити дешевше, ніж їхні бензинові аналоги з аналогічним пробігом.
Так, у Британії деякі дилери продають Nissan Leaf 2022 року випуску з пробігом 2000 км за 16 000 євро, що на 54% менше ніж його ціна за оціночним каталогом страхових компаній.
Різке падіння цін на майже нові електромобілі відбувається на фоні намагань автовиробників стимулювати продажі нових електромобілів, щоб досягти встановлених урядом цільових показників викидів і таким чином уникнути великих штрафів.
Великі виробники також поступово запроваджують привабливі стимули для збільшення продажів своїх електричних моделей. Skoda, наприклад, наразі пропонує фінансування під 0% річних і великі депозитні внески на нові Enyaq.
Виробники автомобілів також почали скорочувати обсяги поставок автомобілів з ДВЗ, щоб досягти планових показників продажів електромобілів. За словами боса Vertu Motors Роберта Форрестера, це впливає на акції автодилерів.
За статистикою, для продажу електромобіля віком від шести до 12 місяців потрібно в середньому 46 днів, тоді як еквівалентний бензиновий автомобіль знайде нового власника за 33 дні, тому зниження цінового бар'єру є ключовим. Продаж електромобілів віком від трьох до чотирьох років (які є значно доступнішими) займає в середньому 31 день, що швидше, ніж аналогічні бензинові моделі. Дилери сподіватимуться, що завдяки поступовому збільшенню знижок на майже нові машини розрив зменшиться.