Днями в Україні замовнику був переданий цікавий середньотоннажник Isuzu, переобладнаний на індивідуальну вимогу. Почнемо з того, що це повнопривідне шасі, яке на вітчизняних дорогах зустрічається доволі рідко.
Так от, його ще оснастили нестандартною кузовною надбудовою, яка являє собою наполовину бортову платформу, наполовину фургон для перевезення робітників.
Однак найцікавіше ховається на кормі. Це гідроборт відомої марки Dhollandia, розрахований на 500 кг. Останній має складну платформу, яка в складеному стані практично не виступає за верхній габарит кузова.
Це дуже практично, оскільки такий гідроліфт в транспортному положенні виконує ще й функцію заднього борту. Таке рішення можна зустріти і на фургонах, де гідроборт, замінюючи звичайні двостулкові двері, не тільки полегшує навантаження-вивантаження, але ще й служить прекрасним захистом від злому.