Японський виробник металів Proterial розробив прототип двигуна для електромобілів, у якому використовуються магніти, які не містять неодим.
Неодимові магніти є найбільш поширеним типом, що використовується в даний час в двигунах електромобілів, але оскільки основним джерелом рідкісноземельних елементів є Китай, стабільна закупівля була проблемою. Новий магніт переважно складається з фериту.
Proterial, раніше відома як Hitachi Metals, заявила, що феритові магніти, які здебільшого складаються з оксиду заліза, можуть використовуватися в двигунах електромобілів. Тепер же компанія розробила прототип двигуна для електромобілів, у якому використовуються ці магніти, та використала його для проведення тестів продуктивності.
За словами представників компанії, випробування прототипу підтвердили можливість досягнення необхідної для електромобілів потужності двигуна.
Феритові магніти мають лише одну десяту міцності неодимових магнітів і досі не використовувалися в основних типах електродвигунів. Proterial заявила, що розробила технологію збільшення потужності двигуна за рахунок нового розташування магнітів.
Proterial не має наміру масово виробляти власні двигуни, а лише продавати феритові магніти та інші матеріали виробникам двигунів. Компанія планує досягти повномасштабного впровадження технології до початку 2030-х років.