Віддалене врегулювання страхових випадків

21 березня 2014
0
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

Якщо сталася страхова подія, Вам необхідно повідомити про це за телефоном страхової компанії, а письмово заявляти про страховий випадок Ви зможете безпосередньо в сервісному центрі «Автомир», не відвідуючи офіс страхової компанії. Наші фахівці з врегулювання страхових випадків нададуть допомогу в оформленні всіх необхідних документів.

Переваги послуги:

  • Економія часу - ви оформляєте страховий випадок безпосередньо в дилерському центрі «Автомир» без поїздки в страхову компанію, тим самим у Вас є можливість вирішити питання ремонту автомобіля більш оперативно
  • Відсутність черг - Ви приїжджаєте до нас у зручний для Вас час, з попереднім узгодженям візиту;
  • Кваліфіковані фахівці,що працюють в дилерському сервісному центрі «Автомир», мають великий досвід роботи в страхуванні, і нададуть в повному обсязі інформацію щодо Ваших дій при настанні страхового випадку;
  • Огляд і ремонт автомобіля проводиться безпосередньо у спеціалізованому сервісному центрі Volkswagen компанії «Автомир, де буде ремонтуватися Ваш автомобіль у присутності досвідчених майстрів.
  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта і його страховому випадку.

При настанні страхового випадку Вам необхідно:

  • Зателефонувати до Вашої страхової компанії (АКСА, УСГ, УНІКА)
  • При ДТП викликати на місце події співробітника ДАІ
  • При протиправних діях 3 -х осіб - викликати співробітника МВС
  • Приїхати до нас в автоцентр , заповнити заяву про страховий випадок, але не пізніше 3-х діб після дзвінка до страхової компанії

Для оформлення страхового випадку при собі Вам потрібно мати такі документи:

Пакет документів для фізичних осіб:

  • Страховий поліс КАСКО (обов’язково), ОСАГО (за запитом від страхової компанії)
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Паспорт власника транспортного засобу
  • Паспорт водія транспортного засобу (якщо за кермом знаходився не власник)
  • Водійське посвідчення (водія на момент ДТП)
  • Ідентифікаційний код (водія та заявника)

Пакет документів для юридичних осіб:

  • Оформлена заява встановленого зразка, підписана довіреною особою юридичної організації (страхувальником) та завірене печаткою організації
  • Страховий поліс КАСКО
  • Водійське посвідчення заявника його внутрішній паспорт та ідентифікаційний код (копія завірена печаткою організації або оригінальний скан з датою прийому)
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
  • Договір лізингу (копія) завірена печаткою організації (якщо транспортний засіб знаходиться в лізингу)
  • Подорожній лист або довіреність на управління транспортним засобом з мокрою печаткою підприємства.

Огляд проводиться у світлий час доби на чистому автомобілі.

Послуга поширюється тільки на клієнтів , які застрахували свою машину за полісом КАСКО. В таких страхових компаніях: АКСА, УСГ, УНІКА.

Автомир-М Автомир-М

Компания «Автомир-М» входит в группу компаний «Автодель»-лидера на авторынке Крыма, основным видом деятельности которой с 1993 года является продажа новых автомобилей их гарантийное и техническое обслуживание.

перейти на сторінку компанії
Джерело: InfoCar

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація