Міністр підприємництва, енергетики та промислової стратегії Джонатан Рейнольдс заявив, що стратегія уряду працює не так, як передбачалося. Чиновник дав зрозуміти: він «глибоко стурбований» наслідками введення квот на електрокари. Рейнольдс наголосив, що ситуація серйозна, діяти потрібно терміново, але про розворот політики не йдеться.
Влада Великої Британії встановила квоту щодо частки електромобілів у загальному обсязі продажів: цьогоріч 22% легкових машин мають бути без ДВЗ, наступного року частка має збільшиться до 28%, а до 2030 року - до 80%. Штрафи за продаж кожного «зайвого» автомобіля з ДВЗ п'ятизначні. При такому підході автовиробникам вигідніше не продавати бензинові та дизельні версії зовсім.
Джонатан Рейнольдс визнав, що законопроєкт працює не так, як замислювалося, коли Vauxhall оголосив про плани закрити завод зі 120-річною історією і звільнити 1100 робітників. Також на своїх британських підприємствах скоротив 800 місць концерн Ford. За прогнозами аналітиків, навіть цього року план щодо частки електромобілів не виконають: «батарейний» транспорт становитиме 18,5 відсотка продажів.
Британські філії Ford, Nissan і Stellantis закликають владу до змін, але поки що Джонатан Рейнольдс не готовий відмовитися від заявлених цілей: у колонці для газети The Times чиновник пояснив, що перенесення термінів електрифікації призведе до того, що Велику Британію випередять конкуренти, а авторитет уряду похитнеться.